mitä toi 3v vielä voi keksiä??

viimeisen puoli vuotta on nukkuun mennessä hokenu näitä legendaarisia janoja ja pissahätää, vatsakipua ja nuhaa jne mut nyt se on keksiny et jalat puutuu ja pää putoo ja tyyny ärsyttää jne....... :kieh: :whistle: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
viimeisen puoli vuotta on nukkuun mennessä hokenu näitä legendaarisia janoja ja pissahätää, vatsakipua ja nuhaa jne mut nyt se on keksiny et jalat puutuu ja pää putoo ja tyyny ärsyttää jne....... :kieh: :whistle: :snotty:
lisäksi tuohon listaan, meidän 3v ukko tuumaa, että hällä on nälkä, satua lisää, hakee leluja sänkyyn, pitäis lukea yms.. Ainoastaan jos on ihan poikki, nukahtaa kysymättä mitään.. Ehkä se joskus loppuu.. ehkä..

oonks mä nyt täydellinen äiti kun tän kirjotan..
no miksette sano niile muksuille ekalla keralla jo että nyt käyt nukkumaan .piste. ja sitten lopetatte sinne sänkyyn palvelun ja vastailun. ette päästä pissalle, ette anna vettä ette mitään. kyllä ne hädät äkkiä loppuu, uskokaa pois!
täällä yks entinen sänkyhuutelijan äiti

Alkuperäinen kirjoittaja oonks mä nyt täydellinen äiti kun tän kirjotan..:
no miksette sano niile muksuille ekalla keralla jo että nyt käyt nukkumaan .piste. ja sitten lopetatte sinne sänkyyn palvelun ja vastailun. ette päästä pissalle, ette anna vettä ette mitään. kyllä ne hädät äkkiä loppuu, uskokaa pois!
täällä yks entinen sänkyhuutelijan äiti
mä en kommentoi noihin mitään ikinä. en vie tippaakaan vettä enkä sano mitään. ja silti puoli vuotta huutelua takana :xmas:

Meillä tytteli nykyään meinaa,että "tää villapeitto on vähä huono",eli nyt kun lakana pois peitosta ja sieltä paistaa läpi ne täytteet.. :whistle: Ja yskänlääkettä käydään kerjäämässä,kun "vieläkin yskittää",vaikka justa sitä annettiin..

vieras
meillä kolme vuotias pelkäsi nukahtamista kun näki salkkareista sellaisen hurjan jakson jossa aaro vielä oli.
arvatkaa vaan monta kertaa on katseltu huonetta läpi ettei se "aalo vaalanne" oo vaan missää jemmassa.

:LOL: Aivan ihania juttuja! :D Mikähän mun lapsella on siten hätänä,ku ei sillä oo tommosia juttuja..Jossain välis oli pari kertaa jano taikka piti niistää,mut ei sen kummempaa..Joskus harvoin saattaa huutaa:-äääiitiii! Ja kun menen katsomaan ni asia koskee seuraavaa päivää:-äiti huomenna mennään puistoon? tms.Mut yleensä alkaa ihan kiltisti nukkumaan..mielikuvituksetonta? :D

Mun 4 v:llä oli eilisiltana maha kipeä, kun se oli kuulemma antanut vauvansiemeniä veljelleen jolla ei ole sellaisia ja joka haluaa vauvan :xmas: . Oli vissiin hyvin perillä siitä, että äiti luovutti munasoluja.
Tytön ollessa 2 v sillä oli usein tissit tosi kipeät kun maitoa tuli ihan liikaa, ja vauvanukke imi niin voimakkaasti :D
2 v poika pyytää nykyään lähes aina kakkalle kun olen laittanut hänet sänkyyn. Kerran en uskonut ja silloin tuli kakat yövaippaan :snotty: joten nykyään vien pojan potalle ja usein kakka tuleekin, joskus ei.

Meillä tytön pitää saada laastaria aina illalla kun koskee millon mihinkin mukamas, isi ei sit kerran jaksanu ettii laastareita niin sano että tässä työlaastaria ja anto maalarinteipin palasen likalle käteen :D eipä huudellu enää laastaria illalla. mut päivällä pitää olla heti työlaastaria jos joku pipi käy.

Ja sit yks mikä on ollu puol vuotta ainankin.. missä kummin ystävä asuu? missä mummo asuu? missä kummi asuu? missä serkut asuu? nukkuuko kummi? nukkuuko serkut? nukkuuko se ja se :/

Yhteistyössä