lisäksi tuohon listaan, meidän 3v ukko tuumaa, että hällä on nälkä, satua lisää, hakee leluja sänkyyn, pitäis lukea yms.. Ainoastaan jos on ihan poikki, nukahtaa kysymättä mitään.. Ehkä se joskus loppuu.. ehkä..Alkuperäinen kirjoittaja badass:viimeisen puoli vuotta on nukkuun mennessä hokenu näitä legendaarisia janoja ja pissahätää, vatsakipua ja nuhaa jne mut nyt se on keksiny et jalat puutuu ja pää putoo ja tyyny ärsyttää jne....... :kieh: :snotty:
Ihana!Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:"äiti, mul on joku hätänä!"
on meillä vakio lause - kun oon siis sanonu joskus, että jos on joku hätänä niin olen tässä ihan seinän takana
Alkuperäinen kirjoittaja Jukolan emäntä:niin tuttua... Meillä on uusin "äiti....aivastuttaa..." ja perään tekoaivastuksia....
mä en kommentoi noihin mitään ikinä. en vie tippaakaan vettä enkä sano mitään. ja silti puoli vuotta huutelua takana :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja oonks mä nyt täydellinen äiti kun tän kirjotan..:no miksette sano niile muksuille ekalla keralla jo että nyt käyt nukkumaan .piste. ja sitten lopetatte sinne sänkyyn palvelun ja vastailun. ette päästä pissalle, ette anna vettä ette mitään. kyllä ne hädät äkkiä loppuu, uskokaa pois!
täällä yks entinen sänkyhuutelijan äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Pulverine:Meidän 3-vuotiaan ehkä tikistetyin yritys oli toissailtainen "äiti, minun silmäripseni on liian kipeä" :|