Mitä töitä te tai miehenne teette jotka saatte kuukaudessa

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Aina toitotetaan opiskelun tärkeyttä. Mä olen akateemisesti koulutettu ja mies on duunari. Mies tienaa paljon enemmän kuin minä. Omille lapsille en aio hehkuttaa korkeakoulutusta... toki siistimpää sisätyötä, mutta mies on kyllä onnellisempi likaisena työssään kuin minä siistissä työhuonessani.
Niin, kannattaa valita se ala vain oikein, silloin se korkeakoulutus kannattaa... Itse olen iloinen perheen kahdesta akateemisesta tilipussista. Meillä käteen jää kuussa yht. noin 7500 euroa ja en voi valittaa.
milläs aloilla noin hyvin tienaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Pizzaahan tuo paistaa (ja 2000 ylittyy).
ei saatana karvakäsipizzaa..oli ihan pakko sori!
Sulla on älykkyysosamäärä kuin ameeballa.

On tuo tehnyt karvakäsiremppaa, ollut karvakäsipuuseppä, karvakäsihitsaaja, karvakäsibaarimestari, karvakäsitanssinope...mutta pizzaa tekemällä saa eniten fyrkkaa :xmas:

Eikä onneksi oo työtön, kotona makaava laiskimus.
Mitä tanssia se on opettanu?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Aina toitotetaan opiskelun tärkeyttä. Mä olen akateemisesti koulutettu ja mies on duunari. Mies tienaa paljon enemmän kuin minä. Omille lapsille en aio hehkuttaa korkeakoulutusta... toki siistimpää sisätyötä, mutta mies on kyllä onnellisempi likaisena työssään kuin minä siistissä työhuonessani.
Niin, kannattaa valita se ala vain oikein, silloin se korkeakoulutus kannattaa... Itse olen iloinen perheen kahdesta akateemisesta tilipussista. Meillä käteen jää kuussa yht. noin 7500 euroa ja en voi valittaa.
milläs aloilla noin hyvin tienaa?
En halua sanoa. Meidän edustamamme ammattikunnat ovat muutoinkin ihan tarpeeksi tietynlaisen huomion kohteina. Mutta kannattaa tutustua eri alojen keskipalkkoihin+työtilanteeseen, siitä sitä voi päätellä, minkä alan opiskelu kannattaa.

Mulla on muuten vielä suht huono liksa tällä hetkellä, koska olen valinnut olla nk. äitiysystävällisessä paikassa lapsen iän takia duunissa...
 
sh
Itse olen sairaanhoitaja ja jos tekisin vuorotöitä, saattaisin saada justiinsa 2000?/kk käteen. Olen kuitenkin valinnut päivätyön ilman tuollaisia lisiä.

Mieheni sen sijaan tienaa bruttona 12 000?/kk, käteenhän siitä ei kuitenkaan jää enempää kuin n. 6000?. Hän on it-alalla isossa firmassa ylemmän keskitason johtajana.
 

Yhteistyössä