Ei kai nyt sentäs johtajana merkonomi, tai sitten on entisen pomon lapsi kyseessä ja suhteilla saatu työ.Alkuperäinen kirjoittaja mukelot:voi olla mainospuolella, pankissa, tavaratalon johtajana, palkanlaskijana.....
No merkonomin papereilla ei kyllä mitään johtajan palleja edes tavoitella, jostain muusta narusta on silloin vetäisty.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kai nyt sentäs johtajana merkonomi, tai sitten on entisen pomon lapsi kyseessä ja suhteilla saatu työ.Alkuperäinen kirjoittaja mukelot:voi olla mainospuolella, pankissa, tavaratalon johtajana, palkanlaskijana.....
Kaveri on tradenomi ja ei saa omalta alalta töitä.Alkuperäinen kirjoittaja merkonomi:Jos lähdet lukemaan kaupanalaa kannattaa lukea suoraan tradenomiksi. 80% näiden alojen ilmoituksissa haetaan koulutukseltaan tradenomia...ainakin tällähetkellä ja 2 vuoden ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja jioo:No merkonomin papereilla ei kyllä mitään johtajan palleja edes tavoitella, jostain muusta narusta on silloin vetäisty.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kai nyt sentäs johtajana merkonomi, tai sitten on entisen pomon lapsi kyseessä ja suhteilla saatu työ.Alkuperäinen kirjoittaja mukelot:voi olla mainospuolella, pankissa, tavaratalon johtajana, palkanlaskijana.....
Itse olen sihteerinä toimistossa.
Meidän tavaratalonjohtaja kävi työnohella merkonomitutkinnon suorittamassa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kai nyt sentäs johtajana merkonomi, tai sitten on entisen pomon lapsi kyseessä ja suhteilla saatu työ.Alkuperäinen kirjoittaja mukelot:voi olla mainospuolella, pankissa, tavaratalon johtajana, palkanlaskijana.....
Toikin on kyl totta. Mut Trademonilla ehkä hivenen paremmat mahdollisuudet saada töitä kuin merkonomeilla...kai..itse hakenut aikoinaan mainostoimistoon, toimistoihin ja sihteerin paikoille. Hakijoita varmaan aina ollut se noin 100 tai 200. Haastatteluihin en näihin päässyt koskaan. Myynnin puolelta (myyntiedustaja) sitten löytyykin eri lailla töitä, mut siitä hommasta pitääkin sitten tosissaan pitää ja palkat on provikka pohjaisia lähinnä.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Kaveri on tradenomi ja ei saa omalta alalta töitä.Alkuperäinen kirjoittaja merkonomi:Jos lähdet lukemaan kaupanalaa kannattaa lukea suoraan tradenomiksi. 80% näiden alojen ilmoituksissa haetaan koulutukseltaan tradenomia...ainakin tällähetkellä ja 2 vuoden ajan.
Tradenomeja on koulutettu viime vuosina ihan liikaa.
Mun mies on merkonomi ja työnjohtajana autoalan firmassa. Ja ei mitään sukulaisuus/muitakaan suhteita ollut firmaan. Pari vuotta oli töissä ja sit ylennettiin työnjohtajaksi. Ja mun mies on vielä alle 30v. joten ei kuitenkaan kauheasti sitä työkokemustakaan ole kertynyt...Alkuperäinen kirjoittaja jioo:No merkonomin papereilla ei kyllä mitään johtajan palleja edes tavoitella, jostain muusta narusta on silloin vetäisty.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kai nyt sentäs johtajana merkonomi, tai sitten on entisen pomon lapsi kyseessä ja suhteilla saatu työ.Alkuperäinen kirjoittaja mukelot:voi olla mainospuolella, pankissa, tavaratalon johtajana, palkanlaskijana.....
Itse olen sihteerinä toimistossa.
Mitä eroa ekonomilla ja ktm:llä?Alkuperäinen kirjoittaja Qaz:Merkonomi muuttui tradenomiksi ja tradenomien mielestä se on ihan normaali korkeakoulututkinto, joten eiköhän ne merkonomit tee nykyisin ihan samoja hommia, kuin ekonomit ja ktm:it aikaisemmin.
Ei pienintäkään hajuaAlkuperäinen kirjoittaja fffa:Mitä eroa ekonomilla ja ktm:llä?![]()
ne on sama asia kauppatieteiden maisteri ja ekonomiAlkuperäinen kirjoittaja Qaz:Ei pienintäkään hajuaAlkuperäinen kirjoittaja fffa:Mitä eroa ekonomilla ja ktm:llä?![]()
Pitäisi varmaan jotain tietää viereisestä tiedekunnasta.
Jos veikkaan, niin ktm on itse koulutus ja ekonomi myönnettävä arvo?