A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mukelot:voi olla mainospuolella, pankissa, tavaratalon johtajana, palkanlaskijana.....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mukelot:voi olla mainospuolella, pankissa, tavaratalon johtajana, palkanlaskijana.....
Ei kai nyt sentäs johtajana merkonomi, tai sitten on entisen pomon lapsi kyseessä ja suhteilla saatu työ.
Alkuperäinen kirjoittaja merkonomi:Jos lähdet lukemaan kaupanalaa kannattaa lukea suoraan tradenomiksi. 80% näiden alojen ilmoituksissa haetaan koulutukseltaan tradenomia...ainakin tällähetkellä ja 2 vuoden ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja jioo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mukelot:voi olla mainospuolella, pankissa, tavaratalon johtajana, palkanlaskijana.....
Ei kai nyt sentäs johtajana merkonomi, tai sitten on entisen pomon lapsi kyseessä ja suhteilla saatu työ.
No merkonomin papereilla ei kyllä mitään johtajan palleja edes tavoitella, jostain muusta narusta on silloin vetäisty.
Itse olen sihteerinä toimistossa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mukelot:voi olla mainospuolella, pankissa, tavaratalon johtajana, palkanlaskijana.....
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja merkonomi:Jos lähdet lukemaan kaupanalaa kannattaa lukea suoraan tradenomiksi. 80% näiden alojen ilmoituksissa haetaan koulutukseltaan tradenomia...ainakin tällähetkellä ja 2 vuoden ajan.
Kaveri on tradenomi ja ei saa omalta alalta töitä.
Tradenomeja on koulutettu viime vuosina ihan liikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja jioo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mukelot:voi olla mainospuolella, pankissa, tavaratalon johtajana, palkanlaskijana.....
No merkonomin papereilla ei kyllä mitään johtajan palleja edes tavoitella, jostain muusta narusta on silloin vetäisty.
Itse olen sihteerinä toimistossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Qaz:Merkonomi muuttui tradenomiksi ja tradenomien mielestä se on ihan normaali korkeakoulututkinto, joten eiköhän ne merkonomit tee nykyisin ihan samoja hommia, kuin ekonomit ja ktm:it aikaisemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja fffa:Mitä eroa ekonomilla ja ktm:llä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Qaz:Alkuperäinen kirjoittaja fffa:Mitä eroa ekonomilla ja ktm:llä?![]()
Ei pienintäkään hajuaPitäisi varmaan jotain tietää viereisestä tiedekunnasta.
Jos veikkaan, niin ktm on itse koulutus ja ekonomi myönnettävä arvo?