Mitä todella mautonta teillä on kotona? :D

ruskeatiilitakka+takan viereinen seinä. :x mies ei anna maalata sitä valkoseks. muuten tää kämppä on suht ok. oon tässä sisustanu tätä uudestaan, kun muutettaessa olin niin huonossa kunnossa että kannettiin kamat vaan sisään.
 
Mä en keksi tähän mitään :'( Ei ole mariskooleja eikä oikein mitään astiastoakaan (mä en vaan keksi mikä olisi hieno mun mielestä joten on jäänyt keräämättä) eikä laavalamppuja. Mä tykkään meidän asunnosta, ollaan kyllä just muutettu, että ikkunoista uupuu verhoja ja sohvan voisi laittaa vaihtoon. Mutta mikään ei tunnu mauttomalta... mä oon päässyt eroon kaikesta sellaisesta :D

Ja häh, onks paneeliverhot jo ihan out? :eek:
 
Viinipunaiset mummon tekonahkapallit on jo verhoiltu ja ne on oikein hyödylliset. Lastenhuoneesta löytyy bukleeta tosin ne on yksivärisiä pyörylöitä sävysävyyn muun sisustuksen kanssa. Valkoiset lastulevykirjahyllyt on kellarissa varastohyllyinä ja sinne on myös piilotettu musta nahkasohva. Lanko häpeää tätä tuotetta (oli itse valinnut veljesten poikamiesboxiin 90-luvulla...)
 
Tynnyrinpään näköinen "Lahden Erikoinen" seinäkello. Olen saanut sen teininä ja se on seurannut kämpästä kämppään enkä enää kai koskaan raaski luopua, on jo tunnearvoa rutkasti. Nyt se on työhuoneessa ja kunniapaikalla rumentamassa muuten ah niin sopusointuista sisustusta siellä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Valkoiset lastulevykirjahyllyt on kellarissa varastohyllyinä ja sinne on myös piilotettu musta nahkasohva. Lanko häpeää tätä tuotetta (oli itse valinnut veljesten poikamiesboxiin 90-luvulla...)
Mistä tietää, mikä on lastulevykirjahylly ja mikä ei ole?

Ja toinen kyssäri, onko mustat nahkasohvat muka oikeesti jotenkin mauttomia? Nehän on about maailman käytännöllisimpiä sohvia, itsekin ostaisin semmosen jos olis rahaa..

Niin ja joku sanoi, että pyökinvärinen lipasto on mauton. Mä just ostin muutama vuosi sitten ihan tarkoituksella pyökinvärisen lipaston ja yöpöytälipaston, koska pyökki on mun mielestä yks näteimmän näköisistä puupinnoista... Ja koska mun "entertainment center" (joka sekin lienee mauttomuuden huippu nykyään) on Iskun musta-pyökkiä Multiplania. Tummat puupinnat ja tummat pinnat yleensäkin on mun mielestä totaalisen yök :x ja koivu on sit taas liian vaaleeta. Ja mänty toimii vain jos kaikki on mäntyä, sitä ei oikein voi sekoittaa muiden puulaatujen kanssa. Paitsi ehkä Lundian hyllyissä.

Mun porukoilla on muuten varmaan monen mielestä ihan huippumauton asunto: olkkarissa yhden seinän verran männynväristä Lundiaa, musta nahkainen kulmasohva ja kahden istuttava sohva sekä iso valkoinen ikilevyä oleva metallijalkainen sohvapöytä (kuulemma joku klassikko, en muista minkä suunnittelijan). Keittiönpöytä ja -tuolit muistaakseni Alvar Aaltoa. Ja verhot useammassakin huoneessa Marimekkoa.

Ai niin, onhan mulla itellänikin Unikko-verhot makkarissa... :ashamed: :)
 
eripertti
tätä kun luke meillä on umpimauton huusholli, mariskooleja olkkarissa, unikkoverhot keittiössä, bukleeta eteisessä ja piha on mikä on... niin ja pyökinvärinen kirjahylly, viininpunaiset sohvat... rättimattoja lattialla... :D
 

Yhteistyössä