mitä tissiketju aiheutti?!

Siitä on pieniä mainintoja täällä aina, mutta onko se ketju aiheuttanut enemmänkin jotain julkista juttua? Vai oliko vain täällä keskustelupalstalla huomattu ketju? Ei tullut itse niin sitä seurattua...ajatelin vaan kun tosiaan useampaan otteeseen olen täällä törmännyt mainintaan siitä...

Tai siis mihin sävyyn oli kirjoitettu? Että oliko se jotenkin paheksuva vai hauska juttu vai mitä se oli? Harmi kun en bongannu sitä. Itse en kyllä tosiaan ketjuun osallistunut, mutta olisi ollut hauska nähdä.Ihanko oli nimimerkki mainintoja kuvineen lehdessä?

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Mansa:
Tai siis mihin sävyyn oli kirjoitettu? Että oliko se jotenkin paheksuva vai hauska juttu vai mitä se oli? Harmi kun en bongannu sitä. Itse en kyllä tosiaan ketjuun osallistunut, mutta olisi ollut hauska nähdä.Ihanko oli nimimerkki mainintoja kuvineen lehdessä?
Se oli ihan positiivinen juttu kaikissa lehdissä eikä siellä ollu kyl kuvia palstalaisten tisseistä lehdissä vaikka hyytis niin kirjotti ja niiden kuvien yhteydessä tämä myös mainittiin.

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Mä toivon et se aiheutti positiivisuutta monille äideille oman itsetunnon osalta.
Niinpä. Ja ketjusta johtuen kävijämäärä lisääntyi kertaheitolla. Muutama kaveri kertoi käyneensä lukemassa ketjun. Kovasti olivat tykänneet.

:)
Mun äiti oli ihan varma et mun kuvat on jollaki sivulla ku oli lukenu iltiksen lööpin :D vaan nyt ei kyl ollu

runqvist
Torrent-verkoissahan nuo tissit tulee pyörimään ikuisesti. Ihanan isoja tissejä, vain joku lauta. Ja jollakin vielä kasvot kuvassa, ei sen puoleen tosi nätti nainen, tisseillä tai ilman.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Mansa:
Se oli ihan positiivinen juttu kaikissa lehdissä eikä siellä ollu kyl kuvia palstalaisten tisseistä lehdissä vaikka hyytis niin kirjotti ja niiden kuvien yhteydessä tämä myös mainittiin.
No joo en meinannukkaan että siellä ois ollu palstalaisten tissejä, tarkotin vaan että ku linkki siellä jutussa oli niin siitähän pääsi tissejä tiiraileen. :D

nykyään harmaana
Tissiasia ei suinkaan normielämässä ole silti päässyt sille tasolle mitä lehtijutussa vihjataan, tuo tempaus ei ole saanut esim. raumalaisia naispuoleisia ihmisiä hyväksymään sitä asiaa ollenkaan, että kesähelteellä joku toinen nainen voi tykätä ruskettaa kaula-aukkoaan avoimena. Tein empiirisen tutkimuksen ja puin parhaimmat push-upini ja tosi avoimen festaritopin päälleni Rauman Prismaan tuon tissikohun aikaan eikä suinkaan ollut haittaa miehistä (kuten muissa kaupungeissa ja Tallinnan risteilyllä) vaan happamista naisihmisistä. nainen se on naiselle susi, varsinkin satakunnan nurkkapatrioottialueella. Että se siitä tissivallankumouksesta.

Yhteistyössä