Ja aamulehdessäkin oli juttu ja olikos se nyt keskipohjanmaassakin.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:No palstalaiset pääsi tisseineen iltasanomien ja iltalehden otsikoihin. :snotty:
Se oli ihan positiivinen juttu kaikissa lehdissä eikä siellä ollu kyl kuvia palstalaisten tisseistä lehdissä vaikka hyytis niin kirjotti ja niiden kuvien yhteydessä tämä myös mainittiin.Alkuperäinen kirjoittaja Mansa:Tai siis mihin sävyyn oli kirjoitettu? Että oliko se jotenkin paheksuva vai hauska juttu vai mitä se oli? Harmi kun en bongannu sitä. Itse en kyllä tosiaan ketjuun osallistunut, mutta olisi ollut hauska nähdä.Ihanko oli nimimerkki mainintoja kuvineen lehdessä?
Niinpä. Ja ketjusta johtuen kävijämäärä lisääntyi kertaheitolla. Muutama kaveri kertoi käyneensä lukemassa ketjun. Kovasti olivat tykänneet.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Mä toivon et se aiheutti positiivisuutta monille äideille oman itsetunnon osalta.
Mun äiti oli ihan varma et mun kuvat on jollaki sivulla ku oli lukenu iltiksen lööpin vaan nyt ei kyl olluAlkuperäinen kirjoittaja tundra:Niinpä. Ja ketjusta johtuen kävijämäärä lisääntyi kertaheitolla. Muutama kaveri kertoi käyneensä lukemassa ketjun. Kovasti olivat tykänneet.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Mä toivon et se aiheutti positiivisuutta monille äideille oman itsetunnon osalta.
No joo en meinannukkaan että siellä ois ollu palstalaisten tissejä, tarkotin vaan että ku linkki siellä jutussa oli niin siitähän pääsi tissejä tiiraileen.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Se oli ihan positiivinen juttu kaikissa lehdissä eikä siellä ollu kyl kuvia palstalaisten tisseistä lehdissä vaikka hyytis niin kirjotti ja niiden kuvien yhteydessä tämä myös mainittiin.Alkuperäinen kirjoittaja Mansa:Tai siis mihin sävyyn oli kirjoitettu? Että oliko se jotenkin paheksuva vai hauska juttu vai mitä se oli? Harmi kun en bongannu sitä. Itse en kyllä tosiaan ketjuun osallistunut, mutta olisi ollut hauska nähdä.Ihanko oli nimimerkki mainintoja kuvineen lehdessä?
Kyllä ajattelin että jää,mutta mitä väliä?Alkuperäinen kirjoittaja nettinörtti:että tissikuvat jäävät ikuiseksi ajoiksi netin syövereihin kiertämään.