Mitä terveyssiteitä käytätte?

  • Viestiketjun aloittaja vuotava
  • Ensimmäinen viesti
vuotava
Meni ihan pää pyörälle kun pitkän vuodottoman ajan jälkeen yritin kaupasta ettiä sopivia siteitä. Kamalasti tullu uusia malleja ja mitä lie silkkijuttuja ja freshiä ja aloe veraa ja ties mitä. Ja kokojakin on vaikka miten montaa sorttia.
Ennen oli helppoo ku oli muistaakseni vaan perusvuokkoset, -libresset ja -alwaysit eikä mitään ihmeellisyyksiä.

Mitä siteitä te käytätte ja miksi? Mitkä on hyviä tai parhaita?

Ja tampooneja tai kuukuppeja ei kannata ehdottaa, mitkään sisälletungettavat ei sovi...
 
No nykyään käytän itte sitä kuukuppia, mitä "ei saanut" ehdottaa....

Mutta ennen ton kupin hommaamista käytin vallan Vuokkosia. Musta ne on ollu tosi hyviä. Mäkin inhoon kaikkia muovipintasia siteitä, tuntuu että ne hiostaa koko ajan ja tarttuu kiinni. Ja onhan noi Vuokkoset vieläpä halvempiakin kuin esim. Allways tai Libresse
 
Vuokkosia käytän. Alwaysia käytin monta vuotta ja mulla ällötti se haju. Kerran vain kokeilin Vuokkosia ja siitä lähtien ostin niitä. Libresse on myös kamalaa, kun vuoto jää siihen pintaan eikä imeytynyt. Ainakin vielä muutama vuosi sitten, mutta nuo muuttuu koko ajan.
 
pieni puro
Mä käytän alkupäivinä Libressen GoodNight vai mitä ne on. Muuten oikeastaan mitä vaan, eli Vuokkoset tai halpis tai Always tai Libresse. Mä koen noi Libressen yösiteet parhaiks.
Joskus oon miettinyt, että imisköhän Tena hyvin... Onko kukaan koittanut kuukautissuojana?
 
riittää vauvan satuaan
Alkuperäinen kirjoittaja pieni puro:
Joo mutta kun pelkkä tamppooni ei riitä. Toki käytän myös tuplaa, mutta aika pian siitä tamppoonin ohi lorisee...
Mullakin runsaat kuukautiset, voihan sitä tampooniakin vaihtaa usein, tuskin siihen siteeseenkään litroja sopii.
 

Yhteistyössä