Mitä tekisitte tässä välikädessä?=/

Hilkka
Kertoisin, ettei nainen luule olevansa vainoharhainen, vaan tietää että siihen on syynsä. Joskus tämäkin on ongelma valheellisessa suhteessa, kun pettäjä kiistää kaikki ja toinen kuvittelee tulleensa hulluksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukahvi:
oletteko koskaan jutelleet tuon ystäväsi kanssa, että kerrotteko toisillenne? mulla on/oli nimittäin yhden ystäväni kanssa ihan sanallinen sopimus, että kerromme jos näemme toistemme miehet toisen naisen kanssa jossain! (jouduin kerran hänelle kertomaan...)

Mä olen joskus kertonut, kun noi meidän tytöt oli ihan pieniä vauvoja, viitisen vuotta sitten. Ollut tukena, kantanut kamoja eriasuntoon ja tehnyt kaiken mitä toivoisin omalle kohdalleni tehtävän. Sain siitä palkaksi haukut molemmilta, ruumiillisen kurinpalautuksen kyseiseltä mieheltä (pahalla ei muistella, ollaan nykyään ihan väleissä) ja ystävä päätti jatkaa vielä miehen kanssa kuten neljästi sen jälkeenkin (tämä on siis erojen määrä, ei syrjähyppyjen, niitä on ainakin 20 lisää).
Toisaalta luulen, että kaveri on vähän sillä kannalla että haluaa olla miehensä kanssa jokatapauksessa, eikä halua enää välittää muista naisista, ja vaikka välittääkin, yrittää elää normaalia elämää. Toisaalta se haluaisi kuollakseen tietää, mutta kumpaa juuri nyt enemmän? :/

No mä antaisin tosiaan olla sitten. Jos kerran on jo aiemmin ollut vastaavaa eikä silloinkaan se rehellisyys oikein toiminut.. :/
 

Yhteistyössä