Mitä tekisitte tässä tilanteessa?? rv 39+6

Juu eli LA huomenna, ja on tässä ollut synnytyksen alkamisen "oireita" ollut jo n. kuukauden verran..
Mutta, nyt on jo viikon verran jomotellut menkkamaisesti, parina päivänä poltellut selkää supistusten aikaan (epäsäännöllisesti), aina iltaisin supistelee kipeästi.

Nytkin supistaa kun istun koneella, voiko johtua istumisesta???

Kumminkin supistukset loppuu aina kun menen nukkumaan ja alkaa aamulla aina uudestaan ja niitä tulee pitkin päivää epäsäännöllisesti.

Viikko sitten oli kohdunkaulaa 2cm jäljellä ja väljästi 2cm auki ja pehmeä oli jo.

Pitäisikö valvoa ja toivoa parasta?
En ole uskaltanut valvoa, koska esikoisen kanssa pitää kuitenkin aamulla herätä jos supistukset loppuisivat kuitenkin..
 
"vieras"
Mitä suotta valvomaan:) Jos se käynnistyy niin se käynnistyy. Jos ei niin ei se valvominenkaan sitä käynnissä pidä. Eikä se valvominen ole minkään jaksamisen kannalta hyväksi.

Kyllä se sieltä tulee:)
 
"vieras"
Valvoa??? Jos synnytys ei lähde kunnolla päälle, niin kuvittelet että se lähtisi yöllä käyntiin jos valvot? Kyllä se lähtee käyntiin kun sen aika on, oli sitten yö tai päivä.
 
[QUOTE="vieras";28441430]Valvoa??? Jos synnytys ei lähde kunnolla päälle, niin kuvittelet että se lähtisi yöllä käyntiin jos valvot? Kyllä se lähtee käyntiin kun sen aika on, oli sitten yö tai päivä.[/QUOTE]

Kyllä tässä kun kuukauden ollut oiretta niin kuvittelee että mikä vaan voisi auttaa... :D
ja aina ajattelee "jos olisin tehnyt sen toisin olisiko käynnistynyt tms..."
 
"Vieras"
Miksi sun tarvisi valvoa? Etköhän sä herää jos tositoimet alkaa. Parempihan se on saada nukuttua ja levättyä, oli sitten edessä synnytys tai päivä esikoista hoitaen.
 
41+0
Nuku sanoisin minäkin. Kyllä se sitten käynnistyy kun on käynnistyäkseen. Tosin itsekin sorruin viime yönä kellottamaan kolme tuntia suppareita 10min välein. No, loppuivat sitten aamulla ja piti taaperolle hälyyttää hoitoapua, kun olin liian väsynyt... :( Että nuku mielummin!
 
"vieras"
itse asiassa mäkin olen kuullut että nännien hierominen voisi auttaa! kokeile ihmeessä.
vaikka ihan jos totta puhutaan niin en usko vippaskonsteihin, vaan se tulee siten kun on tullakseen. mutta ainahan voi yrittää vaikka mitä ;)
 
"pepe"
toi nännijuttu perustuu oksitosiinin eritykseen ;)
Mutta joo, mä sanoisin myös, että nuku nyt ihmeessä, jos vielä voit! Kyllä sä taas valvoa saat ihan yllin kyllin lähitulevaisuudessa...
 

Yhteistyössä