Mitä tekisitte, -mies häippäs salaa mökiltä...

• Viestiketjun aloittaja Raivostunut vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja kiva pilata sitten lastenkin juhannus:
Minä olisin jääny viettämään juhannusta anoppilaan lasten kanssa.Pettymys on vielä suurempi kun hekin joutuivat kotiin mököttämään.
No en tiedä pilasinko heidän juhannuksen, koska yritämme viettää mukavan juhannuksen keskenämme kotona. en vain kyennyt jäämään sinne mökille.

!
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
En soittele hänelle, enkä roiku koska siitä ei ole mitään hyötyä! Harmittaa niin kovasti lasten puolesta kun isi vaan katosi kuin tuhka tuuleen :( Paska ukko kyllä! Kaikki sanoo, että minun pitäisi jättää hänet, ainakin asumusero ottaa..
kohta 9vuotta taivalta takana, 4vuotta siitä naimisissa, yhteinen talolaina, kolme pientä lasta, tuntuu niin hirveän raskaalta aloittaa tuollainen prosessi.
Eiköhän se ole raskaampaa kestää tollasta kohtelua sit seuraavat 9 vuotta?
Miks ihmeessä siedät tollasta? Jos mies lähtee mielummin kavereidensa kanssa ties mihin kun viettää aikaa oman rakkaan perheensä kanssa on joku pahasti pielessä! Tässä kuitenkin myös lapsia osallisena ja heille voi tulla tosi paha olo kun isi "hylkää" heidät kaljan takia. Tuskin jää tähän kertaan tälläinen käytös!

vieras
Kyllä on aika outoa käytöstä aikuiselta mieheltä. Koitahan jaksaa!

Exä paineli aina ihanille ryyppyreissuille ja kertoi kyllä missä oli kunnes tapasi jonku naisen ni ei olinpaikat enää kuulunut mulle. Mä hommasin kämpän ja ilmoitin samana päivänä kuin muutin et kiitos hei!

Itse pakkaisin miehen tavarat ja veisin anoppilaan ja vaihdattaisin lukot, mutta sinä ilmeisesti olet päättänyt jäädä suhteeseen, joten onnea vaan valitsemallesi tielle.. Sääliksi käy lapsia jotka saa sairaan mallin parisuhteesta kun läheisriippuvainen äiti ei halua erota eikä ymmärrä omaa arvoaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä on aika outoa käytöstä aikuiselta mieheltä. Koitahan jaksaa!

Exä paineli aina ihanille ryyppyreissuille ja kertoi kyllä missä oli kunnes tapasi jonku naisen ni ei olinpaikat enää kuulunut mulle. Mä hommasin kämpän ja ilmoitin samana päivänä kuin muutin et kiitos hei!
hienoa :flower:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja !:
En soittele hänelle, enkä roiku koska siitä ei ole mitään hyötyä! Harmittaa niin kovasti lasten puolesta kun isi vaan katosi kuin tuhka tuuleen :( Paska ukko kyllä! Kaikki sanoo, että minun pitäisi jättää hänet, ainakin asumusero ottaa..
kohta 9vuotta taivalta takana, 4vuotta siitä naimisissa, yhteinen talolaina, kolme pientä lasta, tuntuu niin hirveän raskaalta aloittaa tuollainen prosessi.
Eiköhän se ole raskaampaa kestää tollasta kohtelua sit seuraavat 9 vuotta?
Miks ihmeessä siedät tollasta? Jos mies lähtee mielummin kavereidensa kanssa ties mihin kun viettää aikaa oman rakkaan perheensä kanssa on joku pahasti pielessä! Tässä kuitenkin myös lapsia osallisena ja heille voi tulla tosi paha olo kun isi "hylkää" heidät kaljan takia. Tuskin jää tähän kertaan tälläinen käytös!
No niinpä, iso muutos on aina raskas, mutta toisaalta meinaatko jaksaa tuollaista meininkiä? Jossain vaiheessa huomaat, että oma elämäsi on mennyt ohi. Ja kärsiihän ne lapsetkin :(

hkjhkj
No ei kai sitä oikeasti kukaan jaksa katsella lomallaan puolisoa, joka on jatkuvasti huonolla tuulella ilman syytä. Että tavallaan ymmärrän sen lähdön, jos sä oot vaan aukonut päätäs siellä.

Mutta myöhemmistä viesteistäs sain kuvan, et se on tehnyt tuollaista aiemminkin, niin taitaa sitten vaan olla tekosyy päästä juomaan toi että sä muka olit huonol tuulel ni halus lähteä.

hmm
vaikka vieraita naisia ei olisikaan,viina on kyllä ihan yhtä paha....sun kannattas erota oikeesti. isoilta ne asiat etukäteen tuntuu ja onkin, mutta lapsiesi takia sun pitäis yrittää nyt irrottautua tuosta suhteesta.ja itsesi.ansaitset parempaa! ja tukea ja apua kyllä varmasti saat.....

Ap
En jaksakaan tätä enään, siksi mietinkin jo eroa. Kuulostaa ihan kamalalta, mutta en kait minä muutakaan voi, en saa miestäni muuttumaan takaisin siksi ihanaksi isäksi ja mieheksi. :(

mari
En jaksakaan tätä enään, siksi mietinkin jo eroa. Kuulostaa ihan kamalalta, mutta en kait minä muutakaan voi, en saa miestäni muuttumaan takaisin siksi ihanaksi isäksi ja mieheksi. :(
Mitä mieltä anoppi oli poikansa tempauksesta?

peesi
[quote="vieras]
Plaa plaa, näin ne vaimot aina selittelee vaikka olisivat miten paskassa suhteessa. Jos et jaksa tehdä asialle mitään niin sit sun pitää tyytyä nykyiseen tilanteeseen. Harmi lasten kannalta.[/quote]

just ko mun suusta!

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Mitä mieltä anoppi oli poikansa tempauksesta?
Järkyttynyt, ja surullinen! Hän ei voi ymmärtää, miksi oma poika tekee noita tempauksia, josta lapset kärsii niin suunnattomasti. Tuntuu ettei hänelläkään oikein ole sanoja minulle.

Viinamiehen lapsi
vanhempaa, en voi suositella muuta, kuin puoliso AA-kerhoon tms. Kulissiavioliitto ja/tai alkoholiongelmainen isä/äiti vahingoittaa lasta henkisesti jos ei fyysisesti.

Itse olen joutunut isäni ajoittaisen viinankäytön+perhedynamiikan vuoksi kärsimään koko elämänmatkan ajan.

Alkoholisti löytää AINA syyn juoda. Motkottava vaimo, huono päivä, rasittavat lapset, what ever!

Pistä se ukkos lujille tai sille ei kunnian kukko laula!!!

vieras
Ymmärtäisin ton paremmin jos oisitte riidelly, tai mies olis sanonut että lopeta nalkutus tai lähden.

Mutta jos lähtee ihan tosta vaan ja varoittamatta niin ovea näyttäisin. En haluaisi sellaista turvattomuudentunnettta lapselleni, mitä tuollaisen isän kanssa eläminen aiheuttaa.

Mun isällä oli mielenterveysongelmia, että saattoi tehdä jotain ihan älytöntä tosta vaan, ja kylälä siitä vähän sellainen varuillaan oleva olo tuli. Ei siis mitenkään väkivaltainen mutta omituinen vaan. Varjosti mun lapsuutta niin etät omien lasteni kanssa en suostu mihinkään tuollaiseen.

Kyllä tossa on vähintään vakavan keskustelun paikka kun ryyppyreissu on ohi.

vieras
Jos mies lähti sen takia että oli kyllästynyt sinun valitukseesi, niin olisikohan aika katsoa peiliin? Miksi valitit ja olit huonolla tuulella? Onko sellainen käsityksesi kivasta juhannuksesta? Miehen mielestä se ei selvästikään ollut kiva tapa viettää juhannusta.

Hankkikaa keskusteluapua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos mies lähti sen takia että oli kyllästynyt sinun valitukseesi, niin olisikohan aika katsoa peiliin? Miksi valitit ja olit huonolla tuulella? Onko sellainen käsityksesi kivasta juhannuksesta? Miehen mielestä se ei selvästikään ollut kiva tapa viettää juhannusta.

Hankkikaa keskusteluapua.
no paikalla en ole ollut, joten en tiedä tokikaan kaikkea. mutta, mitäpä jos nainen onkin valittanut ihan aiheesta? vai pitääkö sitä aina olla vaan hiljaa ja hymyillä, ettei toiselle vaan tule paha mieli? ja kyllä silti tollanen selän takana haihtuminen on ihan ala-arvoista käytöstä! mitä lapsetkin sellasesta tuumaa? toinen vaan häipyy omille teilleen...
ex teki samoja tempauksia. kerrankin mun raskaana ollessa tuli illalla normaalisti viereen nukkumaan, yöllä kun heräsin, oli ukko häipynyt. baariin. ja tästäkään ei toki olisi saanut mitään huomauttaa... :headwall:

.
SUNN OMA VIKA ETTÄ MIEHES LÄHTI. MIKS OOT SILLE NIIN KUIN JOKU NORSUN PERSE?
OLISIT EDES JUSSINA ILOINEN. ITSE SANOIT ETTÄ MIES LÄHTI SIKSI KUN EI JAKSANU KATTOO SUA KLUN OON NIIN PAHAN TUULINEN AKKA.

Suzyanne
Tuossa on kyllä varmasti takana jotain mitä ap ei kertonut, joko riitaa tai sitten jo pidemmän aikaa viilentyneet välit. Minusta on aika hämmentävää että pelkästään tuon jutun perusteella moni kehottaa ap:ta jättämään miehensä!! :eek: Eihän tuossa kerrottu taustoja ollenkaan.

Kyllä miehelläkin on varmaan huono fiilis eikä pahuuttaan lähtenyt, vaikka en nyt tässä häntä puolustele, ikävästi tehty ihan ilman muuta.

Toivottavasti asiat selviävät, johtui tempaus sitten riidastanne, huonontuneesta suhteesta tai ihan miehen kypsymättömyydestä.

Juu-u
Voimia ap:lle.. pian 12v olen kattonut samanlaista menoa.. Olen sanonut ukolle, että häipyis meidän elämästä, mut ei tuo mihinkään lähde..miksi lähtiskään, "seudun halvin hotelli"..
mikä tässä on ollessa.. olkoon sitten..mut minäpä en välitä enää.. olen jo löytänyt sellaisen josta välitän..oman salarakkaan..

Yhteistyössä