Mitä tekisitte? (*huutis asiaa*)

  • Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti
apuva
Nyt on sellanen tilanne että olen ostanut haalarin joskus viime vuoden puolella. Ensinnäkin treffit eivät onnistuneet joten päädyin että myyjä postittaa sen minulla. Kuukaudenpäivät meni eikä myyjästä saati haalarista kuulunut mitään. No sitten yks´kaks tuli postista lappu että paketti saapunut. Haalarihan se siellä, vaikka myyjä ei ollut ottanut yhteyttä lainkaan ja haalari edelleen maksamatta. =/
Pakkohan se minun oli heti maksaa, omatuntoni ei olisi hellittänyt. =) Maksoin haalarin ja pk.t mutta ilmoitin palautteessa että pakkauskuluja en maksa koska niistä ei oltu erikseen mainittu.

Nyt myyjältä tuli viesti että hän on katsonut tilitietonsa eikä suoritustani näy siellä! Olen 100% varma että sen HETI maksoin. Avoimissa kohteissa tuota ei tietenkään näy kun on niin paljon jo aikaa.
Luulisi että aikaisemmin olisi myyjä asian huomannut. No, tiliotteet ei edes näy kovin pitkälle ja niiltä kuin pääsin tarkistamaan en tuota suoritusta kuitenkaan nähnyt. Olen voinut sen maksaa omalta tai mieheni tililtä. (en muista kummasta)

Kerronko vaan että maksettu on ja sillä selvä. Vaan joudunko maksamaan uudelleen jos suositusta ei tililtä näy meneen?
 
v
jos eri pankista toiseen maksaa voi mennä parikin päivää että näkyy. Jos todella ei näy sittekään menisin pankkiin selvittämään kenen tilille ne rahat on sitten päätynyt...?
 
apuva
Alkuperäinen kirjoittaja Jemilia84:
Laittaa vaan sinne missä voi hakea tietyltä ajalta päivämäärät niin pitäis näkyä, ainaki mulla näkyi =)
Näin just etin ja nyt sain näkymään pidemmältäkin ajalta. =) Kiitos teille.
Huokaisen helpostuksesta kun löysin tiliotteesta todisteen että ole sen jo maksanut.

Iski vain pieni paniikki enkä varmaan ajattelut kovin selkeästi! :D
 
Mulla käynyt lähes samallalailla. Maksoin, näkyi tiliotteessakin ja siitä screenshot myyjälle, myyjä yhä edelleen väittää ettei ole muka saanut rahojani, eikä ole lähettänyt tuotteita. Ei suostu lähettämään screenshotia omasta tilistään, silkkaa paskanmakua. Tosin kyse vaan 10e:stä niin ei viitsi vaivautua isompaa numeroa tekemään, ylläpidolle ilmoitin.

Harmittaa kuitenkin että tuommosta valehtelevaa sakkia on liikkeellä.
 
apuva
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja apuva:
kun en yhtään muista koska haalari on tullut ja koska olen sen maksanut.
No kai sä nyt suunnilleen muistat? Ei kai se myyjä hirveän kauaa ole odotellut maksua, jos on kerran tuotteenkin jo lähettänyt?
Tuossa oli monta mutkaa matkassa. Ensin treffit eivät onnistuneet, sitten myyjästä ei kuulunut moneen viikkoon mitään ja pistin neutraalin palautteen jossa kuitenkin kerroin että kunhan myyjä ottaa yhteyttä ja saadaan kaupat päätökseen vaihdan palautteen postitiiviseksi. (siis jos kaupat päätyvät hyvin)
No myyjästä ei kuulunut mitään ja sitten vaan (asian jo unohtaneena) tuli postista saapumisilmoitus.
Ja tosiaan tiliote todisteena että maksoin sen heti.
En tiedä mitä ko. myyjä nyt yrittää...
 
apuva
Alkuperäinen kirjoittaja Charlize:
Mulla käynyt lähes samallalailla. Maksoin, näkyi tiliotteessakin ja siitä screenshot myyjälle, myyjä yhä edelleen väittää ettei ole muka saanut rahojani, eikä ole lähettänyt tuotteita. Ei suostu lähettämään screenshotia omasta tilistään, silkkaa paskanmakua. Tosin kyse vaan 10e:stä niin ei viitsi vaivautua isompaa numeroa tekemään, ylläpidolle ilmoitin.

Harmittaa kuitenkin että tuommosta valehtelevaa sakkia on liikkeellä.
MIkä oli yp:n kanta asiaan?
 

Yhteistyössä