Mitä tekisitte äitinä, jos iso veli ahdistelisi pikku- siskoa?

  • Viestiketjun aloittaja turo
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja turo:
Alkuperäinen kirjoittaja juurikin:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
tekisin asialle jotain muuta kun kyselisin palstalta, senkin ajan oisin käyttänyt siihen että olisin etsinyt paikkakunnaltani ammattiapua.
näin!
On muuten vaikea asia... Mitin mitä tekisin ja miten
No minkä ikäiset sisarukset kyseessä? Eikös 15-vuotiaalla ole jo rikosoikeudellinen vastuu? Eli poliisille ilmoittaisin, jos kyseessä olisi 15-vuotias tai vanhempi poika ja ammattiapua myös välittömästi. Enkä antaisi sisarusten olla hetkeäkään kaksistaan.

 
Se on kauheus josta jää suuret arvet jos tilannetta ei oikaise. Vaikka en muuten kannata oman lapsensa käräyttämistä poliisille niin tässä tapauksessa kannustan. 19 poika saattaa tulevaisuudessa käyttää omia lapsiaan seksuaalisesti hyväkseen. Siihen ei sitten auta poliisikaan. Koska se ei todennäköisesti tule ilmi.
 
vieras
ap tiedät tollasesta ja antaa pojan tuota tehdä? annat tietysti aikuisen pedofiilipojan asua teillä saman katon alla lapsen kanssa jonka elämän on jo pilannut. veisin pojan psykiatriseen hoitoon ja tytön myös psykiatrille
 
eikä
Toivottavasti on porvoossa tämä.
Ei helvetti tuollaisten tarvis penskoja koskaan saadakkaan jotka edes leikillään tuollaista kirjoittaa saati jos on totta ja täällä asiasta kyselee.
 
HUH
Alkuperäinen kirjoittaja eikä:
Toivottavasti on porvoossa tämä.
Ei helvetti tuollaisten tarvis penskoja koskaan saadakkaan jotka edes leikillään tuollaista kirjoittaa saati jos on totta ja täällä asiasta kyselee.
SAMAA MIELTÄ. VANHEMMISSA JOTAIN PIELESSÄ.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja HUH:
Alkuperäinen kirjoittaja eikä:
Toivottavasti on porvoossa tämä.
Ei helvetti tuollaisten tarvis penskoja koskaan saadakkaan jotka edes leikillään tuollaista kirjoittaa saati jos on totta ja täällä asiasta kyselee.
SAMAA MIELTÄ. VANHEMMISSA JOTAIN PIELESSÄ.
heti on vanhemmissa vikaa kun kyselee apua.................
 
Siis mitä helvettiä??

Mä en nyt tajunnu. Mitä ap teki väärin kun kysyi apua/mielipiteitä??

Mä en tiedä. Ottaisin pojan puhutteluun ja varmaan yrittäisin saada sen johonkin terapiaan ja jututtaisin siskoa ja sanoisin, että kertoo HETI jos veli yrittää jotain. Joku perheneuvola voisi olla oikea paikka aloittaa. Ja yrittäisin kyllä varmasti saada sen pojan muuttamaan pois kotoa jos ei asu jo muualla. Ihan kamala tilanne olis jos oma lapsi osoittaisi pedofiilin merkkejä ja vielä omaa siskoa ahdistelisi. TOIVON että tämä on provo, mutta jos ei, niin kyllä musta tää pitää ottaa vakavasti ja hakea apua eikä syytellä vanhempia!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja HUH:
Alkuperäinen kirjoittaja eikä:
Toivottavasti on porvoossa tämä.
Ei helvetti tuollaisten tarvis penskoja koskaan saadakkaan jotka edes leikillään tuollaista kirjoittaa saati jos on totta ja täällä asiasta kyselee.
SAMAA MIELTÄ. VANHEMMISSA JOTAIN PIELESSÄ.
heti on vanhemmissa vikaa kun kyselee apua.................
jos mun tyttöä käytettäis seksuaalisesti hyväksi, en minä ainakaan kyselis hetkeäkään vaan toimisin heti!! eli joo, on ap:ssa jotain vikkaa kun vierestä seuraa tollasta ja vaan ihmettelee että pitäisköhän tässä tehdäkin jotain.. samalla tytön koko elämä tuhoutuu
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos mun tyttöä käytettäis seksuaalisesti hyväksi, en minä ainakaan kyselis hetkeäkään vaan toimisin heti!! eli joo, on ap:ssa jotain vikkaa kun vierestä seuraa tollasta ja vaan ihmettelee että pitäisköhän tässä tehdäkin jotain.. samalla tytön koko elämä tuhoutuu
Mistäs tiedät ettei ap ole jo tehnyt? Halusi ehkä vaan herättää keskustelua palstalaisissa, mitä itse kukin tekisi? Ap on voinut tehdä jo vaikka mitä toimenpiteitä... Ja eikai se poika siskoaan siellä NYT raiskaa tai hiplaa ja ap istuu kylmän viileesti koneella ja kyselee että mitäs nyt. Ehkä tilanne on ollu jo viikkoja sitten. Tarina ei kerro.

Ihme hyökkäämistä taas! :headwall:
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos mun tyttöä käytettäis seksuaalisesti hyväksi, en minä ainakaan kyselis hetkeäkään vaan toimisin heti!! eli joo, on ap:ssa jotain vikkaa kun vierestä seuraa tollasta ja vaan ihmettelee että pitäisköhän tässä tehdäkin jotain.. samalla tytön koko elämä tuhoutuu
Mistäs tiedät ettei ap ole jo tehnyt? Halusi ehkä vaan herättää keskustelua palstalaisissa, mitä itse kukin tekisi? Ap on voinut tehdä jo vaikka mitä toimenpiteitä... Ja eikai se poika siskoaan siellä NYT raiskaa tai hiplaa ja ap istuu kylmän viileesti koneella ja kyselee että mitäs nyt. Ehkä tilanne on ollu jo viikkoja sitten. Tarina ei kerro.

Ihme hyökkäämistä taas! :headwall:
Jos valaisi vähän...
Sisko kerto et veli haluaa tehdä maaha pömpötystä ja hän ei tykkää. Vaatteet päällä oli ollut mahalla tökkinyt tytön taka puolta. Veli kieltää sanoo et vain leikkiä oli.
 
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama

Yhteistyössä