Mitä tekisit tänään jis saisit IHAN itse päättää?

juuuuu
lähtisin uuden miesystäväni luokse ja naisin koko päivän sen kanssa, noh ehkä jotaa leffaa välillä ja jutustelua. mutta kun harvoin päästään näkemään,kiitos välimatkan ja sit kun mulla lapsia. ja ei olla vielä siinä vaiheessa et olis niihin tutustunnu.
mutta tosiaan, tahtoisin paneskella koko päivän!
 
Peyote
Menisin ostaan liuskekiviä, käskisin miehen ja muiden miespuolisten, jotka tunnen, tehdä niistä pihaan kivetys. Sen ajan ja sen jälkeen mä makaisin riippumatossa bikinit päällä varjossa ja lukisin hyvää kirjaa. Käskisin miehen tehdä meille pihaan majan pajuista, niin että siinä kasvaisi aina lehtiä ja siellä sisällä voisi juoda teetä.
 
Mä varmaan menisin kangaskaupoille etsimään verhoja. Sit jonnekin hyvään paikkaan yksin syömään ja sit kotiin nukkumaan. Tai sit mä vaan nukkuisin, valuisin pyjamassa pitkin kämppää ja lukisin jotain. Tai katsoisin jonkun leffan.
Mut ei tule tapahtumaan ennen kuin joskus keväällä.
 
"Sirkkeli"
No mä saan päättää ihan kaikesta nyt, joten olen ollut puoltoista tuntia koiran kanssa pihalla, sitten söin valitsemaani safkaa ja mustikkapiirakkaa ja pullaa päälle. Sitten oun istuna tässä netissä, ja nyt ajattelin mennä päikkäreille :)
 
Peyote
Voisin myös pakata ja lähteä johonkin missä on oikeastikin nyt kesä. Mies joutuisi tulla mukaan, koska se ei päätä tässä leikissä.


Taidan kyllä ihan oikeasti ehdottaa sille, että se veisi mut johonkin missä on kesä. Kapisen lumi ja jää, niiden takia ollaan jumissa täällä, eikä voida vaan häippästä. Ei uskalla edes risteilylle mennä kun ei tiedä mitä paskaa taas ensiyönä mahdollisesti sataa.
 

Yhteistyössä