vieras
Minulle tuli, kun myin meidän kakkosauton. Laskuja ei ole, eikä velkaakaan. Vaatetilanne sekä lapsilla että minulla hyvä. Mutta "pakko" olis vähän tuhlailla, ehdotuksia?
Mä varmaan kanssa alkaisin katella jotain kivaa syyslomaa. Ihana tilanne, toivottavasti meilläkin joskus on samansuuntaisia ongelmiaAlkuperäinen kirjoittaja :):Miten ois loma, jotain kivaa kotiin vaikka uus sohva, verhot?
oltiin just heinäkuussa 2 viikkoa rantalomalla. syömään ainakin vois mennä. sohvat on vielä ok, ja keväällä ostettiin tää uus kannettava. ai niin MUUMIMUKEJA täytyy ostaa!!Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no jos ois tilanne niinku ap:llä niin ehottomasti perheen kesken jonnekki kivaan paikkaan lomalle. ja loput säästöön tietty.
jos ois oma tilanne niin laittasin kiinni rahastoihin ja makselisin muutaman isomman laskun. no, okei, ehkä me neitin kanssa käytäis kahestaan jossain kivassa paikassa varmaan me jenkkeihin lähettäis kamuja moikkaamaan
12 500 saakin ihan kivan määrän muumimukejaAlkuperäinen kirjoittaja ap:oltiin just heinäkuussa 2 viikkoa rantalomalla. syömään ainakin vois mennä. sohvat on vielä ok, ja keväällä ostettiin tää uus kannettava. ai niin MUUMIMUKEJA täytyy ostaa!!Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no jos ois tilanne niinku ap:llä niin ehottomasti perheen kesken jonnekki kivaan paikkaan lomalle. ja loput säästöön tietty.
jos ois oma tilanne niin laittasin kiinni rahastoihin ja makselisin muutaman isomman laskun. no, okei, ehkä me neitin kanssa käytäis kahestaan jossain kivassa paikassa varmaan me jenkkeihin lähettäis kamuja moikkaamaan