Mitä tekisit, jos saisit olla päivän ajan mies?

  • Viestiketjun aloittaja Olen tatuoitu jätkä!
  • Ensimmäinen viesti
jollain naisella on hauskaa esiintyä jokapäivä täällä tatuoituna jätkänä (kenties hänen toinen persoonansa) tai sitten joku mies on löytänyt tän sivun oudolla perverssillä tavalla :LOL:

Kysymykseen vastaisin, että runkkaisin, panisin ja viheltelisin naisille. Kertoisin tyhmiä vitsejä, raapisin palleja, kittaisin kaljaa ja luulisin olevani namu :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tatskattu:
jollain naisella on hauskaa esiintyä jokapäivä täällä tatuoituna jätkänä (kenties hänen toinen persoonansa) tai sitten joku mies on löytänyt tän sivun oudolla perverssillä tavalla :LOL:

Kysymykseen vastaisin, että runkkaisin, panisin ja viheltelisin naisille. Kertoisin tyhmiä vitsejä, raapisin palleja, kittaisin kaljaa ja luulisin olevani namu :saint:
Noiden lisäks yrittäisin ajatella ja tunteilla. Saisin siis tietää, miten miehet siis ajattelee ja ennen kaikkea, ajatteleeko ne niin paljon erilailla ku me naiset.

Ja jos lykästäis, niin olis kiva ihastua tai rakastua vastakkaiseen sukupuoleen. Minkälaisena näkee tämän henkilön ja mihin kaikkeen on kiinnittänyt huomiota, jotta tämä kyseinen tunnereaktio on päässy tapahtumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tatskattu:
Kysymykseen vastaisin, että runkkaisin, panisin ja viheltelisin naisille. Kertoisin tyhmiä vitsejä, raapisin palleja, kittaisin kaljaa ja luulisin olevani namu :saint:
jep, samaa mäkin kai tekisin jos olisin SINKKU :D varmaan ottaisin turpaani jossain vaiheessa :LOL:
 
^^
Alkuperäinen kirjoittaja NewYork:
[quote="tatskattu"Kysymykseen vastaisin, että runkkaisin, panisin ja viheltelisin naisille. Kertoisin tyhmiä vitsejä, raapisin palleja, kittaisin kaljaa ja luulisin olevani namu :saint:
jep, samaa mäkin kai tekisin jos olisin SINKKU :D varmaan ottaisin turpaani jossain vaiheessa :LOL: [/quote]

Mää yhdyn kans näihin :D
 
Olen tatuoitu jätkä!
Alkuperäinen kirjoittaja tatskattu:
jollain naisella on hauskaa esiintyä jokapäivä täällä tatuoituna jätkänä (kenties hänen toinen persoonansa) tai sitten joku mies on löytänyt tän sivun oudolla perverssillä tavalla :LOL:

Kysymykseen vastaisin, että runkkaisin, panisin ja viheltelisin naisille. Kertoisin tyhmiä vitsejä, raapisin palleja, kittaisin kaljaa ja luulisin olevani namu :saint:
Olen tatuoitu jätkä!
 
noo
kävisin saunaseurassa, joka on tarkoitettu vain miehille. sitten olis ihan pakko käydä jossain homobaarissa ihmettelemässä menoa.

Tutkisin myös alakertani tarkkaan ja kokeilisin pyörällä ajoa. se on varmasti oudon tuntoista niillä vehkeillä.
 
lapsiparat
Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:
Alkuperäinen kirjoittaja tatskattu:
jollain naisella on hauskaa esiintyä jokapäivä täällä tatuoituna jätkänä (kenties hänen toinen persoonansa) tai sitten joku mies on löytänyt tän sivun oudolla perverssillä tavalla :LOL:

Kysymykseen vastaisin, että runkkaisin, panisin ja viheltelisin naisille. Kertoisin tyhmiä vitsejä, raapisin palleja, kittaisin kaljaa ja luulisin olevani namu :saint:
Olen tatuoitu jätkä!
OMG!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kynäilijä:
Alkuperäinen kirjoittaja tatskattu:
jollain naisella on hauskaa esiintyä jokapäivä täällä tatuoituna jätkänä (kenties hänen toinen persoonansa) tai sitten joku mies on löytänyt tän sivun oudolla perverssillä tavalla :LOL:

Kysymykseen vastaisin, että runkkaisin, panisin ja viheltelisin naisille. Kertoisin tyhmiä vitsejä, raapisin palleja, kittaisin kaljaa ja luulisin olevani namu :saint:
Noiden lisäks yrittäisin ajatella ja tunteilla. Saisin siis tietää, miten miehet siis ajattelee ja ennen kaikkea, ajatteleeko ne niin paljon erilailla ku me naiset.

Ja jos lykästäis, niin olis kiva ihastua tai rakastua vastakkaiseen sukupuoleen. Minkälaisena näkee tämän henkilön ja mihin kaikkeen on kiinnittänyt huomiota, jotta tämä kyseinen tunnereaktio on päässy tapahtumaan.
tuota kokeilisin jos miehenä sais olla kuukauden. oon niin ennakkoluulonen, etten usko että yhtä päivää kannattais tuhlata turhaan ajatteluun :ashamed:
 
Tekisin vaikka mitä. Monet asiathan ovat kiinni vain siitä, onko tekijänä mies vai nainen. Esim autolla-ajo, remontointi, halkojen hakkaus ym. sujuisivat minusta loistavasti sinä päivänä kun olisin mies ;)
 

Yhteistyössä