Mitä tekisit jos olisit mies

  • Viestiketjun aloittaja diane
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja diane:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja diane:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja diane:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Miksi et kehtaisi?
Mä en juuri muuta varmaan tekisikään :saint:
No siks että mulla ois pieni se. Olisin niin nolona. Tai sit en antais kenenkään ainakaan nähä sitä, nuolla tms. Pimees peiton alla vaan sujauttasin sen äkkii johonkin naiseen.
Mä olen huomannut että ne pahimman naistenmiehet on just ne, joilla on todella pieni.. Joten sen mukaan minäkin eläisin.
No ehkä, koska ne saa saman naisen vain kerran. Ei kukaan nai pienimunsata toiseen kertaan. Ei ainakaan kukaan normaali nainen.
Ehkä normaali nainen, mutta erittäin humalainen?


Kyllä nainen muistaa kellä oli pieni, vaik ois kaatokännissäkin.
Tietysti muistaa. Mut silti humalassa saattaa tehdä virheitä joita ei selvinpäin tekisi.

 
jre
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Alkuperäinen kirjoittaja diane:
No ehkä, koska ne saa saman naisen vain kerran. Ei kukaan nai pienimunsata toiseen kertaan. Ei ainakaan kukaan normaali nainen.
Tässä piilee varmasti joku totuuden siemen...
Niin joo. Eli kaikki naistenkaatajat on pienimunasia. Nyt selkis sekin miksi sellaset ei saa suhdetta ja haluuvat vaan pomppii kukasta kukkaan... on vissiin pakko!! :eek:
 
no niin
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja hohho:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei se vissiin niin yksinkertaista sitten ole kuitenkaan, koska niitä löysiä kuulemma on. :whistle:

On muutakin kuin penis. Jos on tosi rakastunut ja ihastunut, niin vähät peniksestä.

Sul on aina sellaset jutut pienimunasten suhteen, että oon alkanut vahvasti epäillä että sun miehellä on pieni. Etkä oo tainnu muuten koskaan muita munia nähdäkään vai?
Pidä pienempää suuta, kun kokemuspohja on yhdestä pienimunasta.
Oletpas ilkeä tyyppi. Saan minä sanoa, vaikka mulla ei kokemusta oiskaan kaikenmaailman munista. Mulla on silti seksistä 10 vuoden kokemus ja koen sen olevan erittäin tyydyttävää tällä hetkellä.
I muna nähtynä ja lauot kuin tietäsit seksistä jotain. Just just.

 
siis..
"hohho":in ja "no niin" sekä rukoilijasirkan keskusteluun sen verta... taidat hohhoi ja noniin olla aikas moinen huorimus kun puolustat jakorasioita!!! ja jos on maannut monien kanssa niin sekö takaa tiedon seksistä?? HAH! tuskinpa vaan, taidat vaan kärsii ittessäs kun oot menny looraas kaikille jakamaan!
Ja rukoilijasirkka, olit tai et maannut yhen kans niin MINUN mielestäni nainen joka on ollut yhdelle uskollinen, on paljon arvonsa tuntevampi kuin sellainen jota on koluttu kyrpäkaupalla!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja hohho:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei se vissiin niin yksinkertaista sitten ole kuitenkaan, koska niitä löysiä kuulemma on. :whistle:

On muutakin kuin penis. Jos on tosi rakastunut ja ihastunut, niin vähät peniksestä.

Sul on aina sellaset jutut pienimunasten suhteen, että oon alkanut vahvasti epäillä että sun miehellä on pieni. Etkä oo tainnu muuten koskaan muita munia nähdäkään vai?
Pidä pienempää suuta, kun kokemuspohja on yhdestä pienimunasta.
Oletpas ilkeä tyyppi. Saan minä sanoa, vaikka mulla ei kokemusta oiskaan kaikenmaailman munista. Mulla on silti seksistä 10 vuoden kokemus ja koen sen olevan erittäin tyydyttävää tällä hetkellä.
I muna nähtynä ja lauot kuin tietäsit seksistä jotain. Just just.
Yhden miehen kanssa mäkin olen ollut, reilun kymmenen vuotta. Kyllä siinä ajassa ehtii melkein joka iltaisella toiminnalla oppimaan aika paljon enemmän, kuin sä viikonloppuisin, joka kerta eri munan kanssa.
Katsos, kun on yksi ja sama mies, voi jatkaa siitä, mihin viimeksi jäätiin, eikä tarvi aloittaa joka kerta alusta.
Eikä vakituisen parisuhteen seksi ole vain ja ainoastaan perinteistä lähetyssaarnaaja-jyystämistä. Kyllä siinä käytetään mielikuvitusta, videoita, kirjoja, lehtiä ja nettiäkin hyväksi aina välillä...
Väittäisin, että minä ja rukoilijasirkka tiedetään seksistä paljon enemmän kuin sinä, sinä varmasti tiedät enemmän erilaisista pippeleistä, mutta seksi ei ole pelkkää pippeliä ja sen kokoa....
 

Yhteistyössä