mitä tekisit 30 e veronpalautuksilla?

  • Viestiketjun aloittaja sen verran tulee
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En mä varmaan noin pienellä summalla ostais mitään ylimääräistä.Jos nyt jotain niin vaikka karkkipussin.

Itselle tuli mätkyä 32 euroa eikä sekään tunnu missään.
 
"Vieras"
Ei kai tuollaisen summan hukkaamiseen tarvitse mitään suurempaa suunnitelmaa. Tuohan kuluu normaalissa elämässä kauppareissun aikana kätevästi. Itse sain jotain 1600 euroa ja tarkoitus olisi käydä risteilyllä Tallinnassa samoihin aikoihin, joten eiköhän tuo siellä kulu.
 
"yrittäjä"
No 30e nyt ei tunnu missään, eli menis siinä kaikessa muussa mukana. Mulle tulee palautuksiajoka vuosi, nyt vain joku 400e, enkä silläkään mitään kummempaa varmaan hommaa.
 
Ostaisin ihanan pehmoiset lököhousut kotikäyttöön. Velouria tai fleeceä. Ja jos rahaa jää niin suklaata. Molemmat käyttöön pe-iltana kun lapset jo nukkuu ja mies on töissä...sohvalle köllöttelemään ja joku kiva leffa pyörimään :)
 
.,.,.,.,.
Mä voisin mennä Stokkan, Sokoksen tms. kaupan alusvaateosastolle ostamaan jotain kivaa itselleni (tosin vois joutua laittamaan vähään muuta rahaa lisäksi). Tai sitten herkuttelisin vähän. Ihan hauska juhlistaa vähä veronpalautusta.
 
Ostaisin ihanan pehmoiset lököhousut kotikäyttöön. Velouria tai fleeceä. Ja jos rahaa jää niin suklaata. Molemmat käyttöön pe-iltana kun lapset jo nukkuu ja mies on töissä...sohvalle köllöttelemään ja joku kiva leffa pyörimään :)
Tässä hyvä idea,nyt Cittarissa kivoja unipökiä kympillä joten jäis vielä herkkuihinkin.
 

Yhteistyössä