Mitä teistä tulee 'isona'?

AAM
Tämä ei todellakaan tiedä vieläkäään, teen vain mitä musta tuntuu tän hetkiselle elämän kannalta "mukavalta"ja elämäntyyliin sopivalta... ei sitä lopun elämää puhelimessa jaksa pälpättää maksamattomista laskuista... :kieh:

August
Mie oon 32v enkä tiiä mikä musta tulee isona. Toista ammattia opiskelen ja vielä 1,5v koulua jäljellä.....ja haaveilen silti jatkomahdollisuuksista.....ikuinen opiskelija varmaan ;)

Voi kun tietäis..33 v ja kaikki päin helvetiaa..
Työpaikka jossa nyt oon, en viihdy,en tykkää ja se tuntuu väkipakolta.Joskus ahdistaa aivan suunnattomasti jo ajatus sinne menosta.

Odotan niin syksyä,että kuulen pääsenkö toiseen paikkaan,huoltoasemalle...

vaikka ite oon 15v niin oon jo päättäny että musta tulee ensihoitaja :) tiiän että se voi olla henkisesti raskasta, mutta oon valmis kaikkeen.
niin ja vaikka oon nuori vielä niin kyllä mulla jonkin verran tietoo on kyseisestä ammatista ja että minkälaisia työtehtäviä ensihoitajilla on. :)

......
Siis unelmahan olisi olla joku näyttelijä, valokuvaaja tai kuvittaja, mutta en millään uskalla lähteä sille tielle. Noita aloja on vaikea päästä opiskelemaan ja sitten jos pääseekin, on helvetin vaikea työllistyä ja saada elantoa. Olis liian kivikkoinen tie ja menis liian kauan, että noita tekemällä voisin elää, jos koskaan edes leivänsyrjään pääsisin.

Niinpä olen valinnut järkevän vaihtoehdon ja lähden opiskelemaan sairaanhoitajaksi. Onpahan ainakin varmasti tiedossa työpaikka tulevaisuudessa ja säännölliset tulot, ei mitään pelottavia freelancer-hommia.

Yhteistyössä