Mitä teille tulee ekana mieleen..

  • Viestiketjun aloittaja who?
  • Ensimmäinen viesti
who?
vaan, ei tarvitse varmaan kaikkea niin tosissaan ottaa!
Ja oletuksena se, että jostain kumman syystä tietäisit hänen olevan yh, vaikka että ois se yh leima otassa ;D
Itselläni on ainakin tapana ihmisten ilmoilla esim. kaupassa miettiä näkemieni ihmisten tarinaa.. :)
 
who?
tarkennan vielä sen verran, että itse en tällainen ole :)
Samaa ikäluokkaa kumminkin ja tästä ihmisestä jonka tänään näin, jotenkin huokui semmoinen yksinhuoltajan kova tahto pitää lapsestaan huolta ja selviytyä asioista.
 
who?
tarkoitin, että hänellä oli siistit vaatteet (farkut ja jakku), eikä kuljeskellut hupparissa,collegehousuissa,huolimattomasti tukka kiinni laitettuna. vaan silleen, että oli oikeasti vähän kehdannut pukeutua, you know.. :)
Sen verran voin muutamille tässä sannoo, että ihmeellisiä pilkun nussijoita ootte!
 
"Nana"
Mmmm, no sen voin sanoa, että eipä se taida ihmisen taisteluluonne ja lapsesta huolehtiminen paljon vaatetuksesta olla kiinni... Mistä sen tietää, vaikka lapsensa on sitterissä huutanut itsensä siniseksi sillä aikaa, kun äiti laittaa itseään kaupunkireissua varten.
Ihme ajatus, että on jotenkin sankarillista olla huoliteltu äiti?
 
who?
että pitää taas olla ihmisiä, jotka ajattelee asiat niin mustavalkoisesti :)
Älkää vastailko tällaisiin asioihin, kerran pitää noin masentua asiasta.
Enkä ole tuossa sanonut, että äitit ja yh:t aina olisi collegehousuissa yms, vaan vertasin, koska itse ainakin usein olen kotikamppeissa, eli hupparissa ja lökäreissä kaupassa lapsien kanssa ja tuosta naisesta, jossa tässä kyseisessä asiassa on kyse, niin oli mielestäni (huom! minun mielestäni) erittäin asiallisen näköinen (jos vertaan itseeni) koska oli pukeutunut asiallisesti (enkä tarkoita tällä, että muut tyylit olisi epäasiallisia.)
Mutta joo, antaa olla, kerran tästä nyt niin moni ihminen meni verisesti loukkaantumaan. Onnea vaan elämäänne! Ilmeisesti täällä on sitte niin loppuunväsyneitä perheenmammoja, jotka yöt täällä kaksplussassa kökkii huumorintajuttomasti. Menkää nukkumaan, niin ehkä se siitä helpottaa.

Esimerkki : "Koira on kiva"
tarkoittaa ilmeisesti teidän mielestä suoraan sitä että
Kissa on typerä.

Ei hyvää päivää!
 

Yhteistyössä