Mitä teillä tapahtuu nyt?

Mä surffaan täällä ja juon olutta, mies istuu seinän takana omalla koneella, juo olutta ja huudattaa musiikkia niin kovaa että mun (koriste) ikkuna kohta putoo seinältä... Lapset on mummolassa. Kissat nukkuu.
 
  • Tykkää
Reactions: moekoe
Esikoinen soittaa pikku pianollaan tossa lattialla, siskonsa pyörii vieressään selällään kuin ahdingossa oleva koppakuoriainen (en ole viitsinyt auttaa kun haluan nähdä kauanko se tossa sätkii :D), mies datailee, kissa vetää lepiä saunassa oletettavasti ja koira yrittää kuivua eteisessä. Mä palelen ja meinaan nukahtaa ja menen nyt tekemään itselleni safkaa.
 
kuijaa
Vauva meni yöunille ja isompi kattoo junoria ja oottaa et jompikumpi jaksaa nostaa perseen ja viiä sen suihkuun, mies pölöttää työasioita puhelimeen ja ite istun tässä ja oottelen et lähen käymään kaverin kans kylillä yhellä bissellä. semmonen perjantai-ilta :D
 
Mies katsoo jääkiekkoo, juo muutaman oluen, mie istun tässä koneen äärellä
kaksplussalla ja nautin roseeviiniä. Surullinen olo. :'(
 
"vieras"
Mä roikun täällä, lapset viettää karkkipäivää katsellen disney-kanavaa ja mies laittaa baaria valmiiksi illan futismatsia varten. Hänelle on tulossa naapuri kaveriksi jännäämään :) Me mennään lasten kanssa nukkumaan niihin aikoihin, kun matsi alkaa...
 
"vieras"
Mies hallilla laittamassa venettään valmiiksi syysloman reissua varten.
3 vanhinta on kylässä kaverilla missä muutakin nuorisoa.
9v siivoaa lasten huonetta ja lähtee kohta kaverille yökylään.
7v lukee sohvalla kirjaa ääneen.
4v leikkii oh:n lattialla paloautolla.
 

Yhteistyössä