Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Meillä minä koneella kahvikupin kanssa ja mies leikkii pienimpien kanssa olkkarin lattialla. Pienimmät ovat tyttärentytär 18 kk ja tyttörenpoika 11 kk.

Tytär 25v leipoo sämpylöitä, tytär 23 v kattaa pöytää brunssia varten.
Poika 21 v on vielä vintillä vuoteessaan.
Tytär 14v on suihkussa.

Tytär 5 v pelaa tietokoneella lainapojan 12v kanssa.
Lainapoika 15 v lukee keittiössä touhuaville ääneen jonkin tietovisan kysymyksiä.

Vävyistä vanhempi on ulkona ulkoiluttamassa koiraansa.

Ja muut ovatkin sitten kuka missäkin; mökillä, kaupungissa, töissä jne.
 
Tylsyyttä. Lapset katsoo aamun lastenohjelmia, mies nukkuu ja mä mietin pitäiskö keittää kahvia vaiko alkaa koruilla. Ei jaksais oikein mitään.. Jaa, ruokaa pitäisi kohta ehkä tarjoilla niin itselle kuin lapsille.
 
minä istun pikkarit jalassa ja toppi päällä silmät kierossa, kahvikuppi kädessä... mies nukkuu, oli yön baarissa duunissa, poika raivoaa lattialla, kun jäsenet ei vielä tottele tarpeeksi nopeaan tahtiin = kääntyminen ei onnistu joka suuntaan yhtä nopeasti :) nappaan sen kohta kainaloon ja laitan aamu-unisimulaation käyntiin... perussunnuntai...
 
"annina"
Itse istun sohvalla koneella ja syön jäätelöä(raskaana olemisen etuoikeuksia :) )

Mies nukkuu sängyssä vaikka sen pitäisi olla jo hereillä(itseasiassa olisin hämmästynyt jos hän olisi tähän aikaan jo noussut)

Poika 1v nukkuu sängyssään päiväunia pupu kainalossa.

Pitbull koiramme nukkuu pitkin pituuttaan minun puolella sängyä.

Eli ihan perus sunnuntai aamu.
 
IhanaValo
Mies on harrastusmatkalla, pitäis olla n.tunnin päästä perillä ja sanoi laittavansa viestiä, että ovat selvinneet ehjänä perille.
Lapset kattovat telkkaa, välillä juoksentelevat ympäri kämppää..mie tässä koitan kerätä inspiraatiota, että sais siivottua...ruokaakin pitäis alkaa kohta puoliin miettimään.
 
LiiLaaLee
Lapset kattoo vielä lastenohjelmia ja minä olen kuumeessa(jotain ihme tautia, kun vaan kuumetta pitää) ja koitan jotain järkevää keksiä!
Ruoka uunissa ja pohdin, että jotain voisi leipoa .. mutakakkua ym.. :p

Eilen leivoin lapsille pätkismuffinseja monta, monta pellillistä ja jäi taa leipominen päälle!! :D
 
Minä istun tässä ja harkitsen perseeni nostamista penkistä, jotta saisi siivottua pikkupyörremyrskyn aiheuttamat tuhot olohuoneesta. Pikkupyörremyrsky on hetkeksi pysähtynyt ja katsoo telkkaria. Vauva nukkuu. Ja mies on töissä.

Ja tätä kirjoittaessani, pyörremyrsky alkoi taas käymään ja raivoaa nyt mun jaloissani ja vauva heräs.. Eli mä nostan nyt perseeni tästä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: juupsis
Iskä juo kahvia ja lapset katsoo muumia, mutta äsken jo oli aamun ensimmäinen kunnon raivari, vääntö ja jäähy kun kaks uhmaikäistä ei mahdu samalle sohvalle eikä oikein aina edes samaan huoneeseen/koko asuntoon! Äiti koittaa nyt rauhoittua :popcorn:
 
"mä"
Minä istun koneella ja juon kahvia :) Tyttö 2,5v istuu sylissä ämpärin ja ukkelikasan kanssa leikkien harria ja dinoja, vauva nukkuu ja ukko lukee ja juo kahvia. Poika 10v meni suoraan reissun päälle papan luokse ja me muut lähemmä perässä, kunhan päiväuniaika koittaa.
Lepposa hetki, toisin kuin aamusta, kun ukko kiukutteli, kun halus nukkua...
 
Mies istuu olkkarin nurkassa, omassa "karsinassaan" tietokoneella, tekee kai jotain koulujuttua (tai sitten todellakaan ei), mä istun sohvalla läppärin kanssa, ja poika istuu just tällä sekunnilla lelukorissaan ja repii altansa jotain lelua. Tossa se koheltaa, juoksee lelun kerrallaan mulle, höpöttää jotain, huutelee mummun koiraa, ja kaataa välillä ittensä sohvan selkänojatyynyn päälle, minkä se repi sohvalta lattialle.
Pitäis lähteä suolaamaan kala, sais sen laitettua uuniin ja ruoaksi. Mietitään myös, miten järjestettäis päivä, miehen pikkuveljen tyttöystävä täyttää 30v, ja tuli just viesti, että tervetuloa kahville. Eli jos mä veisin miehen ja pojan sinne siks aikaa, kun kävisin töissä. Sitä ennen jos kävis vielä kääntämässä jazz-kadulla.
Tai sit ollaan vaan kotona siihen asti, että lähden töihin... Katotaan nyt :)
 
"vieras"
lapset ulkona tekemässä muta lälliä ja hyppimässä trampalla osa,mies heräs just ,minä koneella ja pikkuveli nukkuu,koira ulisee eteisessä kun ei pääse lasten mukaan ulos riehumaan.
 
"vieras"
Itse olen koneella, mies on ulkona jotain tekemässä. Vanhin lapsi on kirkossa (puuttuu vielä merkintä riparijuttuihin) nuorin pyörii tos jaloissa ja vaatii syötävää.
 

Yhteistyössä