Mitä teillä tapahtuu juuri nyt? Itse palstailen terrassilla, kun lapset 2,5v ja 4v juoksevat tiellä* kilpaa.

Ken guru
Toinen lapsista lukee ulkona (takapihalla), toinen katsoo telkkaria. Ei oikein mitään kummallista siis. Lomalta ollaan palattu "hetki" sitten, ja pyykkitelineet notkuu pyykeistä, vielä on paaaljon pestävää.
 
"äippä"
Esikoinen ja mies on hakemassa hiekkalaatikkoon hiekkaa, minä tulin käymään palstalla ja kakkonen katsoo ti-ti nallea ja odottaa kovin että pääsee hiekkalaatikolle :) numero kolme melskaa massussa <3
 
No,
Varusteinaan kumisaappaat ja kalsarit, käsissä "miekat" (eli jotkut risut). Varsinaista lauantai-illan huumaa. :D Mies on siis töissä.

(*se tie on siis kyllä ihan tässä pihassa)
onko tuo tiellä juokseminen turvallista?

Meillä mä oon hetken täs koneella ja melkein 4v. kattoo Hessua dvd:ltä,ehkä menään vielä hetkeksi puistoon tai pihalle ennen iltatoimia.. Miesväki on mökillä.
 
Istuskelen leikkipuistossa, esikoinen ja kuopus siirtyivät juuri kahluualtaasta kuivalle maalle leikkimään joten on taas aikaa palstailla. :xmas:

Keskimmäinen on ollut isänsä kanssa Pride-kulkueessa ja kuulemma parhaillaan kotiutumassa ystäväni kanssa. Iltasyömisiä pitäisi suunnitella, tacot mielessä.
 
Mä röhnötän sohvalla ja katson tv:tä, vauva nukkuu, melkein 3-vuotias leikkii tässä olkkarissa, 5v on kaverin kanssa pihalla.
Mies tulee pian töistä kotiin, yks muksu on serkkunsa luona viikonloppukylässä, yks Järvenpäässä jalkapalloturnauksessa (tulee huomenna kotiin) ja yks on Kaliforniassa kielimatkalla, todennäköisesti nukkuu siellä vielä.
 
Mies on omalla koneellaan.
Anoppi askartelee olkkarin lattialla tyttären kanssa pahvilaatikosta tallai my little poneille.
Appi pelaa futista pojan ja pojanpojan kanssa verannalla.

Teineistä toinen on tyttiksensä luona sukupäivällisellä, toinen kielimatkalla ulkoisilla mailla.
Minä odotan että poika 22 v ja miniäntekele tulevat noutamaan poikansa ja minun kaksi nuorimmaistani luokseen yöksi.
Sen jälkeen alan parantamaan maailmaa anopin ja apen kanssa.

:)
 

Yhteistyössä