Mitä teillä syödään tällä viikolla?

kolmen lapsen kotiäiti
tänään oli lihamureketta ja tummia nallemakaroneja, +kaalisalaattia
huomenna lihamureketta ja uusia perunoita
ja huomenna myös kauppapäivä.. eli ei viel tietoo loppuviikosta.

"jossu"
tänään oli broilerikastiketta ja riisiä, loppuviikolle kysyin lapsilta ruokatoiveita, kun olin kauppaan lähdössä. ja niitä tuli: kinkkukiusaus, makkarakeitto, jauhelihapihvit (ja potut), kalakeitto... lisäkkeenä jotain tuoretta tai kypsää vihannesta.

"vieras"
Tänään syötiin uunilohta, uusiaperunoita omasta maasta ja salaattia.
Huomenna teen salaatin jossa: tonnikalaa, keitettyä kananmunaa, katkarapua, kiinankaalia, punasipulia, kurkku, leipäjuustoa ja itse kasvatettuja tomaatteja.
Keskiviikkona pekonilaatikkoa sis. pekonia, perunaa, munamaitoa ja mausteita.

Loppuviikosta en tiedä. Riisipuuroa ja kiisseliä tekis mieli.

tiiteni harmaana
Jääkaapista löytyy grillimakkaroita, maustamattomia broilerisuikaleita ja saarioisten maksalaatikkoa. Näistä tehdään muutamat ruoat. Suikaleista varmaan teen broilerikiusausta. Perunasipulisekoitusta löytyy pakastimesta.

Meillä on ollu lasagnee, makaronilaatikkoo kermajuustokastikkeella, tänään syötiin kesäkurpitsalaatikkoa ja huomenna tai ylihuomenna kaalilaatikkoa.

Tänään syötiin ravintolassa, illalla nakkeja ja salaattia. Huomenna syödään varmaankin vegepastaa, ylihuomenna kana-kasvis -intialaista. Jollei sitten syödä ulkona, kun on vika lomaviikko. Loppuviikon olen lapsen kanssa loman vietossa Jyväskylässä ja Savossa, joten eväistä ei hajua.

Huomenna kanakastiketta ja riisiä / couscousia toiveen mukaan.
Ke-to jauhelihakeittoa.
Pe paistettua kuhaa, perunaa, parsakaalia...
Viikonlopusta en vielä tiedä, varmaan la syödään jossain kun pitäs mennä kaupungille ostoksille.

En tiedä. Tänään syötiin broilerinfileitä, perunoita, paprikapaistosta ja salaattia.
Huomenna kenties jotakin pastaa ja kastiketta.
Kaapissa on kukkakaalia, teen sitä joko keittoa tai gratiinia. Tai mies saa tehdä siitä kukkakaalipataa.
Kalaa varmaan syödään joku päivä.

Tänään syötiin ravintolassa, illalla nakkeja ja salaattia. Huomenna syödään varmaankin vegepastaa, ylihuomenna kana-kasvis -intialaista. Jollei sitten syödä ulkona, kun on vika lomaviikko. Loppuviikon olen lapsen kanssa loman vietossa Jyväskylässä ja Savossa, joten eväistä ei hajua.
Haa! Sinuthan voi bongata sitten ihan täällä kotihuudeilla :D.

Tänää oli eilisen hirvipaistin jämät ja perunaa (ja vihreää salaattia kuten lähes joka päivä). Huomenna jauhelihaa + kukkakaalimuusia. Jos sitä jää riittävästi yli ni keskiviikkona sitte ne jämät. Sitte tulee varmaanki possunpihviä ja kasvispataa (tai jotai kesäkurpitsamössöä), ja jonain päivänä ois vuorossa naudansuikaleista pata, ehkä lauantaina.

Kalaa pitäiski syödä taas...jospa sitä ostais jolleki päivälle.

Yhteistyössä