mitä teillä syödään jouluna JÄLKIRUOAKSI?

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Luumurahkaa.

Tämä kakkukin (pipari-luumurahkakakku) on SAIRAAN HYVÄ! :p Tein just vieraille.

http://www.sekasoppa.vuodatus.net/blog/335795
:p :p :p No höh.....menitki näyttämään tommosia täällä. Nyt mun varmaan täytyy alkaa tommosta värkkäämään |O |O :D
Suosittelen! Oli sairaan hyvää ja kiva kun voi tehdä jo edellisenä päivänä valmiiksi. ;)
Täytyy kokeilla!
 
Mä oon kuvitellut, ettei kukaan muu syö luumukiisseliä ja kermavaahtoa, mutta näköjään olen ollut väärässä :D
Tai siis meillä sitä syödään, mut mä en kykene, ei vaan pysty :x Eli mun joulujälkiruoka on ihan vaan kermavaahto :p
 
vieras
MEillä on aina joku kakku. Tänä vuonna varmaankin suklaamoussekakku. Kyllä kunnon jälkiruokakakut kuuluvat moneen suomalaiseenkin joulupäytään. Ei kai noi ruokalehdet muuten olisi hienoja kakkuohjeita pullollaan näin joulun alla. Haluan tehdä juhla-aterialle jonkin vastaavan tasoisen jälkiruoan. Rahkat ym kuuluu sitten arkiruokapöytään meillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Meillä on joka joulu kermainen täytekakku =).Outo perinne mut me tykätään! Ja en oo ees tajunnu ku pari vuotta sitten et täytekakku ei kuulu "normaaliin" suomalaiseen joulupöytään..
meillä on ihan sama perinne :)
Kiva kuulla et ei olla ainoita outoja =D
Mulla on tallessa joku vanha pirkan joululiite (oisko v.-90) ja siinä on oikein kannessa perinteinen kermakakku. Ja kerrotaan kuuluneen joulupöytään jo kymmenien vuosien ajan ;)
 

Yhteistyössä