mitä teillä syödään jouluna JÄLKIRUOAKSI?

mie
Meillä on joka joulu kermainen täytekakku =).Outo perinne mut me tykätään! Ja en oo ees tajunnu ku pari vuotta sitten et täytekakku ei kuulu "normaaliin" suomalaiseen joulupöytään..
 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja Viipale:
Miten teette luumurahkanne? Entä tuon karpalokiisselin ja sen lakkajutskan? Piparijäädykkeen? Kertokaapas salaisuutenne.
No mä teen ihan perusrahkaa. Yksi 250 g prk rahkaa, 1 prk kermaa vaahdotettuna ja luumuhilloa maun mukaan. Sekaan voipi laittaa piparinmuruja.
 
Nyt tämä aihe heittää volttia mun päässä. Olin jo ihan 100%varma, että tänä vuonna teen ah, niin ihanaa charlotte russea jälkkäriksi... :p MUTTA meninkin typerys selaamaan yhtä mun keittokirjaa, ja sieltä löytyi niin hyvän kuuloinen hedelmävaahdon ohje, että en nyt tiedä, mitä tässä tekis. Pitää varmaan tehdä molempia... :p
 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Luumurahkaa.

Tämä kakkukin (pipari-luumurahkakakku) on SAIRAAN HYVÄ! :p Tein just vieraille.

http://www.sekasoppa.vuodatus.net/blog/335795
:p :p :p No höh.....menitki näyttämään tommosia täällä. Nyt mun varmaan täytyy alkaa tommosta värkkäämään |O |O :D
Suosittelen! Oli sairaan hyvää ja kiva kun voi tehdä jo edellisenä päivänä valmiiksi. ;)

 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Meillä on joka joulu kermainen täytekakku =).Outo perinne mut me tykätään! Ja en oo ees tajunnu ku pari vuotta sitten et täytekakku ei kuulu "normaaliin" suomalaiseen joulupöytään..
meillä on ihan sama perinne :)
Kiva kuulla et ei olla ainoita outoja =D

 

Yhteistyössä