Mitä teillä päivän ohjelmassa?

• Viestiketjun aloittaja Kivas
  • Ensimmäinen viesti
Kivas
Mulla on vähän toimeton olo, tekis mieli keksii jotain kivaa tekemistä :)

Lapset tulee kohta koulusta, niin tiedossa yhteinen kauppareissu, jonka jälkeen ruoan laitto. Mies ollut aamusta asti kalassa, tulee varmaan joskus iltapäivällä.

Jos sais lapset mummolaan yöksi, niin tekisi mieli kutsua ystäväpariskunta peli-iltaan. Mutta jos eivät halua mennä mummolaan, niin mitähän sitä sit keksis? :D

"vieras"
Mies lähti juuri hoitamaan asioita, vauva nukkuu joten ehdin hyvin siivota ja sen jälkeen mennään yhdessä kauppaan, varmaan saunotaan, tehdään sapuskaa ja töllötetään telkkaria/katsotaan joku leffa. Tykkään eniten kun ei tapahdu mitään erikoista, ollaan vaan ja nautiskellaan :)

"vieras"
Tavarat järjestykseen ja imuri esille, sit ulkoilua ja ruokaa. Pienin päiväunille, isoille lauantaikarkit ja äiti katsoo elokuvan.:) Illalla hyvää ruokaa ja oleilua. Ihanan rauhallinen päivä.

"höps"
Aika perus lauantai. Aamulla herättyä kävin tunnin lenkin, lapset jäi miehen kans kotiin kattoon lastenohjelmia. Oltiin 1,5h porukalla leikkikentällå. Just syötiin lounas. Nyt leikkiä ja löhöilyä. Päiväkahvin jälkeen käydään uimahallissa. Illalla varmaan leffaa ja löhöilyä. Tällaiset lauantait on parhaita:)

Oltiin aamupäivällä pyöräilemässä ja pari kirppukierrosta tehtiin samalla. Nyt juniori nukkuu ja iltapv ystävän tyttären synttäreille.
Illalla sauna, kiuasmakkaraa ja retkiviltti lattialle herkkuineen eli "kotibileet" lasten kanssa :)

Aamupäivällä vähän siivoilin.
Ollaan tehty lounasta ja katsettu telkkaria, pelasin vähän koneella ja oon palstaillu.
Kohta vois täyttää pyykkikoneen ja kahtoo leffaa samalla kun hoijan kuivat pyykit kaappeihin.

"vieras"
aamupäivällä mies ja esikoinen olivat voimistelukoulussa, minä kahden pienemmän kanssa yhdessä lastentapahtumassa. Sitten suunnattiin koko porukka yhdessä ulos syömään ja samalla tehtiin viikon ruokaostokset marketissa. Nyt levätään hetki, vähän siivoilen kotia, lueskellaan päivän lehdet, lapset saavat touhuilla omia juttujaan. Meinataan vielä laittaa pihaa talviteloille tänään, ulkovaraston siivousta jne ulkoilua. Meinaan tehdä myös yhden tehokkaan ulkotreenin tuolla terassilla kun sää on nyt hyvä. Illalla varmaan saunotaan ja katsellaan jokin leffa miehen kanssa.

"A.p"
Ihania päiviä teillä :)

Oon itsekin saanut päivän kulumaan, vaikka lapset huitelevatkin menoissaan. Siivosin ulkorapun ja ostin siihen syyskukat ja pari lyhtyä. Lisäksi sisustin makkaria, kaunis tuli.
Nakkisoppa porisemassa ja odottelen miestä kotiin. Sillä tosin taitaa kestää, sillä isäni oli onnistunut tempaisemaan uistimen kiinni ukkooni :D eikä mulle kerrottu mihin kohtaan. Pitää kuulemma mennä lekuriin poistamaan. Nice.

Yhteistyössä