Mitä teillä on sängyssä päällä ja mistä miehesi tykkää?

• Viestiketjun aloittaja Pitkäpaita
  • Ensimmäinen viesti
Pitkäpaita
Minulla tavallisesti nilkkapituinen yöpaita, eikä alla mitään. Onhan niitä hepeneitäkin aina joskus ja sitten se miehen mieleinen "juhlapuku" eli pelkkä pitkä tukka hajallaan ja eteen käännettynä. Näistä viimeksi mainituista mies kyllä tykkää, mutta sanoo ettei ainakaan ennen lapsuudessa rusinasoppaakaan syöty joka päivä, vaikka puuroa syötiinkin.

Olin huomannut että ne pitkät, lämpimätkään, jopa hihalliset yöpaidat ei miestäni häirinneet. Otin sitten asian puheeksi ja mies ilmoitti että ne kyllä käy, mutta on kaksi reunaehtoa. Edestä ylhäältä pitää saada sopivasti auki ja pikkareita ei mielellään. On kuulemma kiva rullailla helmaa ja etsiä sieltä. Pyjamalliset yöasut saivat jyrkän tuomion.

Siispä ompelutaitoisena tein yläosat uusiksi niissä paidoissa joissa oli tarvetta. Ei nappeja vaan pienet naihat että saa rusetille.
Raskauden aikana keksin tehdä paidan laskokseen käden mentävän aukon että sai masua silittää. Myöhemmin mies tilasi sellaisen joka paitaan, mutta hiukan alemmaksi. Mihinkäköhän tarkoitukseen?

[QUOTE="sisustaja";29659382]Meillä on sellainen kaunis päiväpeite. Mies ei tosin hirveästi pidä siitä.[/QUOTE]

Meillä on ruma päiväpeite suojana, kun kissa menee kuratassuilla nukkumaan sängylle. Mä en pidä siitä peitteestä, mieheltä en ole kysynyt.

"mimmi"
Ihan sama. Mies tykkää kun mulla ei oo housuja. Yleensä nukun alushousuissa ja topissa, mutta joskus mulla on sellanen väljä paita. Kesällä alasti. Kaikki kelpaa, yleensä mies sanoo vaan että ota housut pois ja haparoi muhun päin :D

naku
Alasti nukun ja ei todellakaan ole valituksen sanaa tullut, päin vastoin. Sitten ihan seksiä varten joskus laitan jotain hepeniä päälle, mutta hetihän ne siitä tieltä pois lähtee, nahkaankin tulee joskus pukeuduttua, mutta se on ihan eri juttunsa sitten jo.

Naku minäkin!
Yleistä tuntuu olevan. Joskus olen vähän vältellyt kertomasta muille että nukun alasti. Minun kaveripiirissä sitä pidetään omituisena. Ennen miestä pidin kyllä yöpaitaa, mutta kun mies niin kauniisti pyysi niin kokeilin ilman ja tykästyin, enkä vähiten sen vuoksi mies oli kuin seitsemännessä taivaassa kun suostuin hänen pyyntöönsä.
Niin eikä mitään pullo tai purkkihajusteita tietenkään. Minäkin tykkään miehen kainalosta puhtaaksi pestynä, mutta tuoreelta hieltä tuoksuvana.

Nukutaan alasti.
Sen sijaan illat minä koikkelehdin seksyissä alusvaatteissa, tai oikeastaan aina kotona ollessa kun ei ole vieraita. Villasukat, rintsikat ja pikkuhousut :D Mutta sänkyyn mennessä riisutaan.
Joskus saatan huvikseen yllättä miehen sukkanauhaliiveillä jne, mutta ne liittyy yleensä lapsivapaisiin ja juhlatilanteisiin.

Yhteistyössä