mitä teillä ohjelmassa tänään?

"niin"
aamun touhottanut koiranpennun ja muksun kaa,kohta syön itsekin jotain ja sit lähetään pihalle:)
tänään aion vielä leipoa jotain ja varmaankin illemmasta(kunhan mieskin krapuloistaan herää)lähdetään uimaan....
 
"hmm"
Ihania suunnitelmia kaikille... Meillä mies töissä klo 15 asti.. Mitään mihin kuluu rahaa ei voi tehdä.. olen itse aivan poikki, meidän kämppä on ku sauna ni jo 3 yötä nukkunu tosi huonosti.. Lapset 3v ja 8kk leikkii tossa vieressä... Joten ei varmaan tehdä mitään... Todella masentava lauantai...
 
"hip"
[QUOTE="hmm";23955036]Ihania suunnitelmia kaikille... Meillä mies töissä klo 15 asti.. Mitään mihin kuluu rahaa ei voi tehdä.. olen itse aivan poikki, meidän kämppä on ku sauna ni jo 3 yötä nukkunu tosi huonosti.. Lapset 3v ja 8kk leikkii tossa vieressä... Joten ei varmaan tehdä mitään... Todella masentava lauantai...[/QUOTE]

:(ymmärrän,meilläkin kun pätsi tää kämppä ja koirat valvottanu muutaman yön sen lisäksi(pentu ja vanhempi koira)
toivon että tulee silti teille ihana lauantaipäivä!:)
 
"vieras"
ei tehdä varmaan mitään, ahdistaa ja masentaa taas kaikki. pakko varmaan iltapäivällä puistoon lähteä tai lapset hyppii seinille. oon vaan niin kiukkunen koko ajan eikä huvita tehdä mitään :(
 
Aamulla oltiin heti 8 prisman kahvassa kiinni, kesäleluja ostin ja syömistä tietty. Nyt pienin unilla, toinen leikkii ja mun pitäis aloittaa ruokien tekemistä, uuni saakin lämmetä, kun ei enää oikein vaikuta huonelämpöön :D Iltapäivä oleskellaan...jos illemmalla ulos ainakin pizzaa hakemaan...ja mummon luo olis kylään menijöitä,kuului juuri :)
 
Oltiin jo puistossa ja omalla pihalla. Nyt tultiin sisään ja tyttö katselee hetken lastenohjelmaa, lounas, unet ja illemmalla uimarannalle. Ollaan nämä kuumat tunnit sisällä. Eipä tässä sen erikoisempaa. Huomenna lähdetään kylpylään, kivaa!
 
"vieras"
Aamu alkoi mansikkakakulla ja sen jälkeen on chillailtu. Seuraavaksi tästä syömään aasialaista ja sitten sisustusostoksille. Luulisin, että ei ole paljon jonoa kaupoilla tämmösellä ilmalla :D

Raskaana olen ihan viimeisilläni ja kova on pesänrakennusinto. Pikkuvaatteille pitäisi ostaa uusi lipasto, kun edellisen on isommat lapset tarrailleet rumaksi. Harmi, että muusta perheestä helle on vienyt mehut. Enemmän ja enemmän tuntuu, että olen syntynyt väärään maahan. Vihaan talvea mutta nämä helteet saisivat mun puolesta jatkua ja jatkua ja jatkua... Turha varmaan haaveilla ulkomaille muutosta kun mies on kuin vetelä säkki heti kun mittari nousee yli +16c
 
Blue
Nurmikko pitäisi leikata, mutta vasta illalla sen voi tehdä. Lapsille luvattiin teltta pysytyttää jotta voivat nukkua ensi yön siellä. Siivota pitäisi mutta ehkä vasta huomenna kun nyt on niin kovin kuuma..
 
"minä"
Hoidan kuopusta, jolla on kesäflunssa, esikoista joka toipuu flunssasta ja on vatsataudissa sekä itseäni, sillä sain vatsataudin myös itselleni. Lisäksi katselen sopivin väliajoin ulos ikkunasta, että onpas mukava ilma :p
 
Mie olen siivonnut seitsemästä asti..vieläkin olis raivattavaa mutta lähden illaksi töihin. Kauppareissun kävin tekemässä kuitenkin, itelle ja lapsille uikkarit. Lapset on mummulassa viikonlopun. Kaunis ilma, harmi kun pitää kuluttaa se töissä. En kuitenkaan viiti valittaa kun niitä töitä on :)
 
"..."
Mummu ja vaari haki lapset yökylään jo heti aamusta :) kohta lähden hakemaan hyvän ystävän juna-asemalta ja sit otetaan loppu päivä rennosti ja illalla luultavasti baariin :) niin ja mies pitäis käydä viemässä kaverille puu talkoisiin kun tulee töistä yhden jälkeen.
 
Heräsin vasta nyt puolilta päivin kun en saanut yöllä nukuttua,lapsi sopivasti rikkoi illalla tuulettimen :kieh: Nyt meni mies vuorostaan nukkumaan ja illalla lapsi menee yökylään ja me yhdessä syömään ja terassille.
 

Yhteistyössä