mitä teidän miehet tekee kun tulevat töistä??

mari
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
mua niiin taas sapettaa..kun toi tulí tossa 5aikaan,söi oli koneella, ja meni maate..nyt maannut tuolla reilu tunnin verran......'

kuulemma mun kaalilaatikko teki tepposet mahalle......

vituttaa vaan lasten puolesta...

ai no nyt se nousi jopa!
Makaa sohvalla, lukee hesarin ja postit. Sen jälkeen istuu loppuillan sit koneella.
 
kokeilkaapa kotiäidit herätä aikaisin aamulla ja m
meillä syö,menee suihkuun ja sit vetäsee vajaan tunnin tirsat.
eikä haittaa, koska hän herää joka aamu kello 4.00 kun minä vielä käännän kylkeä kasiin asti.
 
A man got to do what a man got to do. Mitä milloinkin.

Tänään meidän isäntä kokkasi stroganoffia ja pilahviriisiä, mä tein salaatin. Sitten se siivosi keittiön ja keitti veljelleen kahvit, mä tein lapsille mehua. Nyt taitaa olla koneellaan. Vielä sillä olisi tänään tytyn pyöränrenkaan tutkiminen, miksi siinä ei ole ilmaa, ja ehkä siis paikkaaminen myös ja ehkäpä lumityöt pitää tehdä vielä toiseen kertaan tänään. Mä tein ne jo kerran.
 
Riippuu vähän koska tulee,jos tulee näin seiskan paikkella kotiin niin syö ja auttaa sen jälkeen lapset nukkumaan.Jos taas on aikaisemmin kotona,niin ihan sellaista normaalia oleskelua se on,katselee tietokoneelta uutiset ja touhuaa lasten kanssa yms.
 
koti-isin työvaimo
Meillä isi hoitovapaalla lasten kanssa.

Kun minä tulen töistä, syön miehen tekemän ruoan perheen kanssa, teen työjuttuja pikkukakkosen ajan ja sitten olen lasten kanssa. Mies saa "omaa aikaa" (jos haluaa/tarttee) pari tuntia (valmistelee tulevaa työjuttuaan, käy lenkillä tms, on koneella...) ja sitten puoli kasin maissa aletaan tehdä lasten iltajutut yhdessä.

Lapset menee unille ysin pintaan ja sitten on pari tuntia yhteistä aikaa miellä aikuisilla.

 
Kun tulee töistä hymyilee ja antaa pusun, syö, nukkuu pikku tirsat jos on aamu vuorossa, istuu koneelle pelaamaan ja sit kömmitään yleensä yhtäaikaa nukkuu =) . Saan huomioo myös sillon vaikka istuuki koneella, samalla tökkii ja tekee muuta pientä kiusaa :D . Tietokone on lähellä sohvaa joten sen on helppo tökkiä ja tehä kaikkee muuta yhtä kivaa =)
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja kokeilkaapa kotiäidit herätä aikaisin aamulla ja mennä samoilla silmillä koko päivä:
meillä syö,menee suihkuun ja sit vetäsee vajaan tunnin tirsat.
eikä haittaa, koska hän herää joka aamu kello 4.00 kun minä vielä käännän kylkeä kasiin asti.
Minäkin herään ma-pe klo 3.50 mutten tarvi tirsoja, vaikka käynkin töissä ja hoidan kodin ja lapset...
 
Tänään kun tuli kotiin niin mä lykkäsin sille käteen termosmukillisen kahvia ja pojat reenikassin. Eli lähti samantien viemään poikaa reeneihin. Kun sieltä kotiutuivat niin syötiin. Sitten mies tuli mun kanssa tekeen lumitöitä. Nyt kattelee kiakkoa ja pelaa shakkia lasten kanssa.

Jos vaan tulee kotiin niin yleensä tuo käyttää aikansa lasten kanssa ja ehkä tekee siinä sivussa jotain kotihommaa mihin mä en pysty.
 

Yhteistyössä