Mitä teidän miehet tekee kun tulevat töistä kotiin?

  • Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti
....
Nukkuuko paljon? Paljonko on lasten/puolison kanssa? Tekeekö kotitöitä? mitä?.... Onko tuo mun ukko vaan nii saakelin laiska ettei töiden jälkeen jaksa tehdä enää mitää, on niin rikki. Pahalla päällä vain jos jotakin joskus pyydän. Koskaan ei mitään ala tekemään oma-aloitteisesti.
 
vieras
Ei ainakaan mene nukkumaan. Joskus tekee ruuan, leikkii lasten kanssa, lähtee puistoon, siivoaa, pesee pyykkiä. Vähän riippuu mitä kotihommia on. Ahkera mies kaiken kaikkiaan <3
 
4n äiti
hoitaa lapsia: ruokkii tai hommailee niitten kanssa. soittelee flyygeliä. eilen söi ja meni leikkaamaan nurmikon. ei makaa sohvalla ikinä, enkä minäkään. monesti siivotaan, vaikka kumpiki tullu töistä. tai mennään urheilemaan. telkkaria ei juuri katota.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ainakaan mene nukkumaan. Joskus tekee ruuan, leikkii lasten kanssa, lähtee puistoon, siivoaa, pesee pyykkiä. Vähän riippuu mitä kotihommia on. Ahkera mies kaiken kaikkiaan <3
Mieheni on raavas raksamies :p
 
mää
No kyllä meillä ukko ottaa sillointällöin tirsat... Nousee ruokapöydästä ja käy sohvalle maate. Ei onneksi oo jokapäiväistä, mutta silloin kun noin tekee niin vähän meikä vetää herneet ;) Ei ois ehkä syytä kun sen siivellähän tässä elellään...
 
4n äiti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
minä taidan lähteä käppäilemään tuon ukon luota... Ei tarvitsisi edes odottaa että joku toinenkin tekisi jotai kotitöitä tai olisi arjen askareissa mukana...:(
kyllä kait voisitte sopia asioista. esim kotityöt jakaa. kyllä minusta aikuinen ihminen tajuaa, että kotihommista ei voi luistaa vaikka käy töissä. sama mitä sukupuolta on. sitä paitsi, meistä on mukavaa täyttää esim tiskikonetta yhdessä ja jutella samalla. ja kun harrastaa liikuntaa saa lisää virtaa ja kotihommat ei tunnu missään. valintoja valintoja.
 
una
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
minä taidan lähteä käppäilemään tuon ukon luota... Ei tarvitsisi edes odottaa että joku toinenkin tekisi jotai kotitöitä tai olisi arjen askareissa mukana...:(
toi on oikeesti ihan perseestä jos toinen ei osallistu. mä en ymmärrä sellaisia miehiä, en sitten ollenkaan :/
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja una:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
minä taidan lähteä käppäilemään tuon ukon luota... Ei tarvitsisi edes odottaa että joku toinenkin tekisi jotai kotitöitä tai olisi arjen askareissa mukana...:(
toi on oikeesti ihan perseestä jos toinen ei osallistu. mä en ymmärrä sellaisia miehiä, en sitten ollenkaan :/
voi miksi olenkin joskus mennyt tuota miestä ymmärtämään...:(
 
Kotiäiti
Meillä mies kotiin tullessa ottaa päivätorkut jonka jlk herätän hänet syömään. Loppuilta meneekin sohvalla lokoiluun tv:tä katsellen. Pari pulloo kaljaa siinä menee per ilta
 
Syö, jos ruoka valmiina. Muutoin yl. tekee sen valmiiksi. Siivoaa ruokailun jäljet ja lähtee lasten kanssa ulos. Tulevat sisälle iltapalalle, tekee lasten iltapesut. Sitten yhteinen iltarukous ja lapset nukkumaan. Sitten istahtaa sohvalle tv:n ääreen.

Niin ja työaika on 7-15.30 ja on isänsä metallialan yrityksessä töissä -> fyysisesti aika raskasta hommaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Syö, jos ruoka valmiina. Muutoin yl. tekee sen valmiiksi. Siivoaa ruokailun jäljet ja lähtee lasten kanssa ulos. Tulevat sisälle iltapalalle, tekee lasten iltapesut. Sitten yhteinen iltarukous ja lapset nukkumaan. Sitten istahtaa sohvalle tv:n ääreen.

Niin ja työaika on 7-15.30 ja on isänsä metallialan yrityksessä töissä -> fyysisesti aika raskasta hommaa.
oletko kotiäiti itse?
 
vm-75
Meillä tänään söi ja sit lähti omien lasten kans uimaan, ottivat viel pari lasten kaveriakin mukaan. Kesäaikaan tekee pihahommia tai jotain pientä remppaa. Käy usein kaupassa suoraan töistä tullessa. Osaa myös siivota ja pestä pyykkiä. Mä vietän nyt rauhallista koti-iltaa suklaalevyn kera :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja una:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
minä taidan lähteä käppäilemään tuon ukon luota... Ei tarvitsisi edes odottaa että joku toinenkin tekisi jotai kotitöitä tai olisi arjen askareissa mukana...:(
toi on oikeesti ihan perseestä jos toinen ei osallistu. mä en ymmärrä sellaisia miehiä, en sitten ollenkaan :/
niiden äiti on aina tehnyt kaiken niiden eteen. *kokemusta on*
 

Yhteistyössä