Mitä teidän lapsilla päässä

Kun ajelevat pyörällä? Käyttävätkö pyöräilykypärää ja löytyykö se omasta tai miehen päästä :D ?

Meillä kaikilla on kypärä. Välillä saa pistää teini-ikäisen ruotuun ja muistuttaa, että miksi sen on tarkoitus olla päässä, eikä repussa |O
 
pelkkä kypärä tai kypärähattu ja kypärä. ihmettelen niitä jotka pyöräilee lippis ja kypärä päässä.. samoin niitä jotka laittaa kypärän takaraivolle. kaikki meillä käyttää kypärää, ja uusia ostetaan säännöllisin väliajoin :whistle:
 
Mammari
Lapsilla on kypärät päässä jos pyörällä ajavat. Mä tarttisin kokovartalohaarniskan,koska meillä keskimmäinen opettelee ajamaan ilman apupyöriä ja komeesti karauttaa jalkakäytävällä aina mun päälle kun ei osaakaan jarruttaa.No onneks ajaa mua päin eikä ketään muuta satunnaista kulkijaa.
On mulla itselläkin pyöräilykypärä,mutta harvemmin pääsen omalla pyörällä kulkemaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:
Lapsilla on kypärät päässä jos pyörällä ajavat. Mä tarttisin kokovartalohaarniskan,koska meillä keskimmäinen opettelee ajamaan ilman apupyöriä ja komeesti karauttaa jalkakäytävällä aina mun päälle kun ei osaakaan jarruttaa.No onneks ajaa mua päin eikä ketään muuta satunnaista kulkijaa.
On mulla itselläkin pyöräilykypärä,mutta harvemmin pääsen omalla pyörällä kulkemaan.
:LOL: Niitä aikoja odotellessa...
 
Aika moni on ihmeissään, kun kuulee, että tapaturmavakuutus ei korvaa, jos jotain sattuu ja kypärä ei ole päässä. Esimerkiks tähän oon vedonnut meidän teinille jankatessani. Ja siis, eihän sitä kypärää vain vakuutuksen vuoksi päässä pidetä.
 

Yhteistyössä