Mitä tehdä?

Poikamme syntyi heinäkuussa -04
Mieheni ilmoitti että tämä perhe on nyt sitten täysi, eli ei enää lapsia. Että yksi riittää.
Itse olen kuitenkin isosta perheestä, ja haluaisin jo nyt kamalasti toista lasta. Olen keskustellut asiasta miehen kanssa mutta vastaus on aina jyrkkä EI. Onko kellään samanlaisia kokemuksia? Ja onko miehenne ajan kanssa muuttanut mieltänsä? Tuntuu pahalle jos jo 20- vuotiaana tietää, ettei ehkä ikinä saa toista lasta. :/

 
anna ajan kulua..eiköhän se siitä lämpene ajan kanssa. ei varmaan kannata heti hätiköidä toisen lapsen kanssa, kun onhan siinä yhdessäkin tekemistä aluksi. miehesi varmaan lämpenee ajtaukselle sittenkun esikoisennekin on jo tarpeeksi kasvanut.
 
Hei!
Meillä oli sama "ongelma" esikoisen syntymän jälkeen. Mies kun on ainoa lapsi, niin ei o tottunu semmosiin "katraisiin"..Oli vielä esikoisen syntymänkin jälkeen pitkään, kunnes yhtenä päivänä vaan sanoi että kyllähän semmonen toinenki pikkunen tänne vois sopia :whistle:
Esikoisella oli ikää 1v3kk kun alettiin toista yrittämään, että aikaansa se voi viedä =)
 

Yhteistyössä