näin ja vielä kun laittaa uunin muhimaan reiluksi tunniksi ja joku 120-100 astetta. tulee hyvääAlkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 14:30 Lionheart kirjoitti:Minä ostin tänään possun kylkisiivuja. Teen niistä ihan ruskean lihakastikkeen. Lihoista leikkaan pahimmat läskit pois, jos ovat kauhean rasvaisia. Hyvää tulee!
eli normi ruskee kastike ja lihat sinne?? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 14:33 Pinki kirjoitti:\näin ja vielä kun laittaa uunin muhimaan reiluksi tunniksi ja joku 120-100 astetta. tulee hyvääAlkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 14:30 Lionheart kirjoitti:Minä ostin tänään possun kylkisiivuja. Teen niistä ihan ruskean lihakastikkeen. Lihoista leikkaan pahimmat läskit pois, jos ovat kauhean rasvaisia. Hyvää tulee!
Tottakai.Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 14:35 salla kirjoitti:\eli normi ruskee kastike ja lihat sinne?? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 14:33 Pinki kirjoitti:\näin ja vielä kun laittaa uunin muhimaan reiluksi tunniksi ja joku 120-100 astetta. tulee hyvääAlkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 14:30 Lionheart kirjoitti:Minä ostin tänään possun kylkisiivuja. Teen niistä ihan ruskean lihakastikkeen. Lihoista leikkaan pahimmat läskit pois, jos ovat kauhean rasvaisia. Hyvää tulee!
ruskistatteko lihoja ennen kun laitatte ne kastikkeeeen?
Mut ei siihen kai mitään ruskeaa kastiketta tehdä?Tirripaistia.
Älkää ikinä leikatko sitä parasta osaa pois eli sitä rasvaa.Minä ostin tänään possun kylkisiivuja. Teen niistä ihan ruskean lihakastikkeen. Lihoista leikkaan pahimmat läskit pois, jos ovat kauhean rasvaisia. Hyvää tulee!