Mitä tehdä kun naapuri kyttää jatkuvasti rajalla?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Otan osaa. Tuon tietää lunnolla vain kun on itse kokenut, alkaa ahdistamaan aivan älyttömästi kun joku kyttää yhtenään. Meillä naapurin keski-ikäinen perheetön mies ajaa talon edestä eestaas, päivystää vastapäisellä pellolla, hiippailee tontin ympärillä välillä taskulampun kanssa ja välillä ilman. Sen joko näkee tai alkaa kuvittelemaan että aivan taatusti se taas jossain puskassa tarkkailee, tuntuu ettei voi olla kotonaan rauhassa. Nyt mennyt 9 vuotta. Ensi alkuun en välittänyt mutta kyttäys on ollut vain lisääntymään päin, ja nyt tunnen puhdasta raivoa kun näen auton valotkaan, että sieltä se saatana taas hivuttautuu, HOMMAISI ITSELLEEN ELÄMÄN!!!!! Ja ei ole auttanut asiasta puhuminen, välillä tokaisee että kyllä täällä saa liikkua ja välillä taas kieltää eestaas ramppaamisen ja katselun. Nyt ei enää olla tervehtimisväleissä, en jaksa enää teeskennellä että moi moi naapuri, kiva nähdä. Ei nimittäin ole.
 
Pin
Aina kun näet sen, kiiruhdat juttelemaan sille, kyselet kaikkea todella hämmentävää etkä päästä lähtemään. Kyllä siinä suomalainen pelästyy, kun joutuu juttelemaan, ja lopulta alkaa välttelemään rajalle tulemista, kun joutuu pelkäämään sitä hullua utelijaa.

Toinen vaihtoehto on kasvattaa pensasaidat näkösuojaksi.
 
vierailija
Tuo on kyllä talvella hyvä, käyn ostamassa tuohon saunan seinään ja huvimajan kohtaan.Mistähän niitä tallentava kameravalvonta kylttejä saa. Meillä kaksi nuorta nättiä tyttöä ja onko oppinut siitä kyttäämään?? Ja en mä tiedä minä sen aina bongaan ja isäntä ei näe koskaan.
Kerro sille että sinulla on valokuva kun se käyttää tyttäriäsi ja sano jollei lopeta niin lasket kylille pedofiilijuorun ja lupaat tehdä rikosilmoituksen. Kyllä loppuu.
 

Yhteistyössä