mitä tehdä kun kaikki menee pilalle?

sanokaa tähän nyt jotain järkevää...
ollaan oltu mieheni kanssa yhdessä jo monta vuotta,ollut huonompia aikoja mutta niistä selvitty... nyt tuntuu että ei selvitä.. olen kuulemma liian mustasukkainen. luin hänen puhelintaan kun hän tuli yöllä baarista kun olin varma että nyt kaikki ei ole hyvin, ja sielläpä viestitteli joku typy!!! no aamulla otin asian puheeksi että kuka tyttö on joka on yöllä viestitellyt? kuulemma vaan kaveri ja sain kuulla kunniani puhelimen lukemisesta ja musta tuli se paska joka ei luota ja on idiootti ja hän huusi vielä perään lähtiessään että tää suhde on ohi! olen raskaana ja en haluaisi jäädä yksin. oon ihan paskana suoraan sanottuna! :'(
 
Mam
Heräsi kysymys, mitä viesteissä oli? Jos ei sen pahempaa, niin en olisi ehkä kertonut lukeneeni ja tentannut miestä. Vaikka vaikeapa sitä on toisen sanoa.

Meilläkin oli samanlaista draamaa ennen yhteen muuttamistamme. Olin raskaana ja muuttoa suunnittelemassa hänen taloonsa kahden tytön kanssa edell. liitosta. Hän oli selvästi samalla vielä toipumassa edellisestä pitkästä suhteestaan ja tiesin, että ainakin tunnetasolla olis vielä jonkinlainen "suhde" olemassa. Kerran sitten luin hänen toista puhelintaan ja kas, sieltä löytyi erittäin arveluttavia viestejä suuntaan ja toiseen. Tämä urkkiminen oli tietysti tarkoitus jäädä vain omaan tietooni, mutta eihän tuollaisten epäilysten kanssa voinut elää, vaan pakko oli ottaa puheeksi. Tuli kauhea välirikko, joka kesti pitkään. Minä olin pettänyt hänen luottamuksensa! No, ei muuta kuin asunnonvaihtopaperit uuteen uskoon ja koitin ajatella vain omaa elämääni eteenpäin sitten kolmen lapsen yksinhuoltajana. Lopulta ilmeni, että olin tulkinnut viestejä väärin eikä sen konkreettisempaa suhdetta siis enää ollut vireillä. En oli mitenkään erityisen mustasukkaista tyyppiä, mutta kyllä tämä edellinen suhteensa kummitteli suhteessamme kauan!

Mutta tuo puhelimen lukeminen on kaksipiippuinen juttu. Yksityisasiahan se puhelimen sisältö toisaalta on, mutta jos ei ole elämässä salattavaa, niin miksei sitä toinen saisi lukea. Itse pidän puhelintani ihan avoimesti kaikkien saatavissa. Jos puhelintaan kovin salailee, ja käyttäytyy epäilyttävästi muutenkin, niin herää kyllä monia kysymyksiä...
 
olen myös sortunut tuohon toisen puhelimen lukemiseen..
ja myös löysin sieltä toiselle naiselle tarkoitetun viestin ja kun siitä sanoin miehelleni..suuttui myös..ja sanoi vaan ettei ollut mikään viesti..kielti vaan kaiken vaikka viesti siellä puhelimessaa oli..
vieläkään en mieheni oikein luota tuon jälkeen,aina pitää puhelinta taskussa etten ikinä sitä edes enää näe..
ajattelin myös tunteitani tänne kirjoittaa,kun ei mieheni puhu kanssani niin että ois joku joka kuuntelisi mua..kiitos teille..=)
 
Olen raskaana ja mieheni haluaa vain mennä yömyöhään, ei ilmoita mitään vaan jää useasti vaan jonnekin yöksi, itse en saa nukuttua koko yönä kuin 2-3 tuntia ja lapsikin alipainoinen (johtuen kaiketi ahdistuksesta ja masennuksesta), yritän selittää miehelleni etten kestä mutta sitten olen vain mustasukkainen, ja hän ei jaksa kuunnella tai hänen ei tarvitse tuollaista kuunnella kun yritän pahaa oloani purkaa. Jatkunut jo kesästä asti ja raskaus muutenkin ollut vaikea, pahaa oloa, yms. kaikkea mahdollista. Kohta en enää jaksa enkä tiedä mitä tehdä. Äitini onneks tukee ja kaverit hyvin, mutta on se seurustelukumppani aina eri asia.
 

Yhteistyössä