Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Mut ethän sä voi miestäsi syyttää huonosta olostasi. Keksi itse itsellesi joku juttu josta saat iloa ja onnistumisen tunnetta.Älä odota että miehesi ja perheesi tekee sen puolestasi.
Onko sulle vieras käsite, että sellainen tuntuu pahalta jos miestä ei kiinnosta sun asiat ollenkaan?
Ei ole,ei. Mut yleensä asiat kuitenkin on niin, et itse voit oloosi vaikuttaa eniten.Jos oletat et miehesi keksii sinulle menoa ja sisältöä elämään niin hirmuisen taakan miehellesi annat.
Ei ole välttämättä kysymys siitä et miestäsi ei kiinnosta.Ehkä hän ei vaan osaa vastata pahaan oloosi.Eikä osaa antaa vastausta yhtään sen paremmin ku itsekkään.Itse sinun pitäisi tietää mistä nautit.Mennä ihmisten ilmoille ja keksiä kivaa tekemistä.
Ei aloittajan kirjoituksesta kuitenkaan sellaista käsitystä saa et mies ei ole valmis lapsia katsomaan jos vaimo haluaa itselleen omaa aikaa.Toki voin myös olla väärässä.
siltä se kyllä tuntuukin, olen miehelleni taakana!
Ei hän todellakaan tiedä mitä tehdä taikka sanoa!
Se siinä juuri onkin...puhun, että voisinpa tehdä jotain/aloittaa jonkun jutun, nii vastaus on aha, joo, vai niin...innostukseni lässähtää ennen kuin kerkee kunnolla alkaakkaan. Sitten tuntuukin jo, että mitä sitä lähtemään. Sehän syö vaan aikaa ja rahaa. Siinä ajassa voin vaikka imuroida.
Ja korjaan senkin käsityksen että mieheni olisi kamala sika. Ehei!
On hänessä hyvätkin puolet, totta kai!
Ja onhan hän ahkera, käy tunnollisesti töissä, on hyvä isä ja on fyysisesti läsnä...mutta henkinen puoli reistailee pahemman kerran ja sitä juuri tarvitsisin!