"pph"
Mulla hoidossa 1-v jolla jatkuvasti puutteelliset varusteet. Sisävaatteina aina esim. paita ja sukkikset. Ulkovaatteina vettä pitämättömät töppöset (olen toivonut kenkiä lapselle jo yli kuukauden), ohut vanuhaalari myöskin vettä pitämätön, vettä hylkivät peukalottomat tumput, kypämyssy j a neulelakki. Olen nukuttanut lapsenn ulos omaan makuupussiin, koska lapsi nukkuu vain ulkona ja vanhemmat ei riittävää varustusta pyynnöistä huolimatta tuo. Nyt edelleen ulkoilee rattaissa makuupussissa, koska ei voi päästää leikkimään maahan eikä peukalottomilla tumpuilla voi pitää edes lelua. Haluaisi kyllä jo maahan. Tuossa juuri kun oli parina päivänä kova tuuli niin lapsiparan huulet ihan siniset ja hampaat kalisi. Talvella oli sentään toppapuku (kylläkin ohut ja vanha), mutta nyt sitten heti kun kipusi plussan puolelle ekan kerran,tuotiin tuossa vanupuvussa. Lapsella myös paha ihottuma, johon olen pyytänyt rasvaa että voin rasvata pyllypesun ja naamapesun jälkeen, mutta he kuulemma rasvaa kerran viikossa kylpypäivänä..