Mitä teette vanhoille/ pienille vaatteillenne?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ihminen kasvaa ja muuttaa muotojaan. Etenkin lastenvaatteet menevät pieniksi nopeaksi ja jäävät siten hyväkuntoisiksi. Nuorilla taas mieli muuttuu ja samalla vaatemakukin. Lisäksi muoti muuttuu + nämä käyttämättömäksi jääneet heräteostokset.

Mitä te siis teette näille nyt turhille vaatteille?

Viettekö kenties kirpparille, myytte huutiksessa, annatte tutuille, annatte vaatekeräyksiin (esim. UFF)? Vai heitättekö roskakoriin? Vai säästättekö? Vai mitä?

halipupu harmaana
Mä voin joulun alla Pelastusarmeijan patakeräykseen, helppo tapa päästä eroon ja jos niistä vielä olisi jollekin muulle iloa, niin vielä parempi juttu.

"äitee"
meillä on kolme poikaa vuoden välillä, joten kierrätän aika paljo niitä, toki vähänki kulahtaneet pistän pois, joko lahjotan ne jollekki, jos vaan joku haluaa ne. kuopuksen vaatteet osan annan pois ja osan myyn. omat vaatteeni annan pois, semmoselle kelle ne menee ja ketä niit tarttee.

vieras2
Omat vaatteet on käytännössä aina puhkikuluneita joten roskiin. Ne jotka eivät jostain syystä ole niin menee UFFille. Lapsen vaatteet olen vielä (pari vuotias) säästänyt kaikki (ehjät) kun olen toivonut, että tulee pienempi sisarus. Ja nyt tulee, laskettu aika samana vuoden aikana kuin esikoisen joten toivoakseni kaikki pystyy kiertämään hänelläkin. Sama sukupuolikin on.

Yhteistyössä