\
mutta siun täytyy hyväksyä myös se että kyllä se valitettavasti myös ihmisiä' ihmetyttääkin... etkä sille mahda mitään... koska yleistähän se on ettei äiti juo ollenkaan raskaana ollessaan ja ihmiset pitävät siitä mielikuvasta kiinni...
ja sitten tuo vertailu... kun kerran ei vanhemmtkaan äidit lopeta bailaamista lapsen synnyttyä niin ei tartte munkaan..... no ei tarvitsekkaan... mutta mietin vain ihan ja viattomasti kysyn että elämä=baari?????
enempiä tappelematta myönnän itsekkin että olen ollut bailaamassa lapsen syntymän jälkeen... melkein kerran kuukaudessa... joskus enemmänkin.... mutta en minä sitä itkekkään jos en pääsekkään baariin... kuten et varmaan sinäkään....
äääh... mikäköhän tämä miun pointti oli...hmmm.. no kuitenkin!!!!
hmmm... onkohan tuo nyt vähän kaukaa haettu... naiset tehtaassa ja tulee meluhaittoja.... yleensä sieltä tehtaassa päästään aikaisemmin äitiyslomalle.... no kuitenkin! ite olen ihan sitä mieltä että ei siinä mitään väärää ole jos kokee tarvetta mennä bailaamaan vielä mahankin kanssa. kävin itsekki tanssimassa siihen asti kunnes ei voinut enää ja rupesin pelkäämään mahani puolesta.... siis ok. ei siinä siis mitään vaikka olit raskaana ollessasi baarissa yms.Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2005 klo 23:42 effemia kirjoitti:no tosiaan, meluhaittoja.. kyllä sitä melua tulee joka tuutista, mietippä esim joitain äitejä jotka työskentelevät tehtaassa, jossa on pakko käyttää kuulosuojaimia, vatsan päälle kun sellaisia ei ole kai kehitetty?? ja yksi siideri 9kk:n aikana ei lasta vahingoita.. ihan tutkitusti.. mutta mitäpä minä sille voin jos olet eri mieltä.. tupakansavua saattaa joutua missä vaan hengittelemään.. mutta minulla ainakin oli hauskaa ja se oli pääasia!!
Ei elämistä tarvitse lopettaa vaikka lapsen saakin, eivät ne vanhemmatkaan äidit niin tee!! =)
mutta siun täytyy hyväksyä myös se että kyllä se valitettavasti myös ihmisiä' ihmetyttääkin... etkä sille mahda mitään... koska yleistähän se on ettei äiti juo ollenkaan raskaana ollessaan ja ihmiset pitävät siitä mielikuvasta kiinni...
ja sitten tuo vertailu... kun kerran ei vanhemmtkaan äidit lopeta bailaamista lapsen synnyttyä niin ei tartte munkaan..... no ei tarvitsekkaan... mutta mietin vain ihan ja viattomasti kysyn että elämä=baari?????
enempiä tappelematta myönnän itsekkin että olen ollut bailaamassa lapsen syntymän jälkeen... melkein kerran kuukaudessa... joskus enemmänkin.... mutta en minä sitä itkekkään jos en pääsekkään baariin... kuten et varmaan sinäkään....
äääh... mikäköhän tämä miun pointti oli...hmmm.. no kuitenkin!!!!