Kysynpä vaan, onhan 18v iso asia ihmisen elämässä. Älä nyt joka asiasta hermostu :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2005 klo 21:43 -nanne- kirjoitti:mitä ajat takaa tuolla sinun viestilläsi?
On vai? Mä en kyllä huomannut että se olisi mitään muuttanut.Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2005 klo 21:52 aila anakonda kirjoitti:\Kysynpä vaan, onhan 18v iso asia ihmisen elämässä. Älä nyt joka asiasta hermostu :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2005 klo 21:43 -nanne- kirjoitti:mitä ajat takaa tuolla sinun viestilläsi?
en minä mitään hermostunutkaan..Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2005 klo 21:52 aila anakonda kirjoitti:\Kysynpä vaan, onhan 18v iso asia ihmisen elämässä. Älä nyt joka asiasta hermostu :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2005 klo 21:43 -nanne- kirjoitti:mitä ajat takaa tuolla sinun viestilläsi?
:x minulle raja on nolla odotusaikana! ja oletko ajatellut baariesn savu- ja meluhaittoja??? mistään ette näköjään ole lapsen takia valmiita luopumaan...HYI!Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2005 klo 22:59 effemia kirjoitti:Lähdin kavereiden kanssa baariin, maha pystyssä, nautin yhden siiderin ja pidin hauskaa!! =)
Täytyy vielä lisätä että tämä oli marraskuussa..
no mutta se on sinun päätöksesi olla juomatta tai käymättä missään baareissa kun odotat vauvaa.Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2005 klo 19:02 minä kirjoitti::x minulle raja on nolla odotusaikana! ja oletko ajatellut baariesn savu- ja meluhaittoja??? mistään ette näköjään ole lapsen takia valmiita luopumaan...HYI!
Lapsellle ei ole mitään haittaa yhdestä max kahdesta alkoholi annoksesta viikon aikana tutkittu juttu ja niin neuvolassa sanottiin ettei siitä yhdestä mitään morkkiksia kannata vetää!!!Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2005 klo 19:54 -nanne- kirjoitti:\no mutta se on sinun päätöksesi olla juomatta tai käymättä missään baareissa kun odotat vauvaa.Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2005 klo 19:02 minä kirjoitti::x minulle raja on nolla odotusaikana! ja oletko ajatellut baariesn savu- ja meluhaittoja??? mistään ette näköjään ole lapsen takia valmiita luopumaan...HYI!
en itsekkään käynyt missään,mutta eikö se ole hänen oma asiansa käykö hän jossain baarissa tai paljon hän juo.
itse kyllä poltin kun odotin...
ai mitenkäs niin?Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2005 klo 04:21 crina kirjoitti:no kyllä tosiaan huomaa näistä keskusteluista että on jotkut 14-16 vuotiaat äidit keskustellu
no onhan se enemmän kuin vaan se ikä.... silloin on todellakin itse vastuussa tekemisistä yms... ja kivana lisänä tietenkin vapaus ostaa ja käydä.... eikä miusta siinä ole mitään häpeämistä!!!!! miusta on kiva käydä baareissa joskus!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2005 klo 13:55 äetyli86 kirjoitti:miten te jotka esiinnytte "aikuisina" voitte olla noin lapsellisia...
mitä puututte toisten elämään, ette taida osata pitää huolta omastakaan. ei mekään tulla #&%£$!* teille tai yleensä muillekaan, ainakaan minä. ette jaksas enää, käytäytykää niinkuin ikäisenne! mitä erikoista on kun täyttää 18v, ei ainakaan minusta siinä ollu mitään erikoista. en ymmärrä, ainut mikä muuttuu pääsee baariin ja saa ostaa itse tupakka tuotteita.. josta ei kyllä mitään hyötyä ole. sehän on vain ikä, kuten 20v.omituisii olette...
kaekille jaksamista.. :wave: :hug:
aargh.. kyllähän minäkin baarissa käyn, mutta ei siinä mitään niin erikoista ole..ja onhan se ikä, esim. kun sanotaan että nyt sinä olet aikuinen, ei se ikä sitä määrää, vai mitä? se lähtee omasta itsestään.Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2005 klo 21:02 punaposki kirjoitti:\no onhan se enemmän kuin vaan se ikä.... silloin on todellakin itse vastuussa tekemisistä yms... ja kivana lisänä tietenkin vapaus ostaa ja käydä.... eikä miusta siinä ole mitään häpeämistä!!!!! miusta on kiva käydä baareissa joskus!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2005 klo 13:55 äetyli86 kirjoitti:miten te jotka esiinnytte "aikuisina" voitte olla noin lapsellisia...
mitä puututte toisten elämään, ette taida osata pitää huolta omastakaan. ei mekään tulla #&%£$!* teille tai yleensä muillekaan, ainakaan minä. ette jaksas enää, käytäytykää niinkuin ikäisenne! mitä erikoista on kun täyttää 18v, ei ainakaan minusta siinä ollu mitään erikoista. en ymmärrä, ainut mikä muuttuu pääsee baariin ja saa ostaa itse tupakka tuotteita.. josta ei kyllä mitään hyötyä ole. sehän on vain ikä, kuten 20v.omituisii olette...
juu no aikuisuus on enemmänkin henkinen tila kuin numerot.....Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2005 klo 08:15 äetyli86 kirjoitti:\aargh.. kyllähän minäkin baarissa käyn, mutta ei siinä mitään niin erikoista ole..ja onhan se ikä, esim. kun sanotaan että nyt sinä olet aikuinen, ei se ikä sitä määrää, vai mitä? se lähtee omasta itsestään.Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2005 klo 21:02 punaposki kirjoitti:\no onhan se enemmän kuin vaan se ikä.... silloin on todellakin itse vastuussa tekemisistä yms... ja kivana lisänä tietenkin vapaus ostaa ja käydä.... eikä miusta siinä ole mitään häpeämistä!!!!! miusta on kiva käydä baareissa joskus!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2005 klo 13:55 äetyli86 kirjoitti:miten te jotka esiinnytte "aikuisina" voitte olla noin lapsellisia...
Tälläist jutut on juuri näiden TEINIEN suusta (joita ei äideiksi voi sanoa)... Itse sain esikoiseni 16 vuotiaana, ja en tod. olisi juonut mitään!!! Nyt olen 23, ja toki olen aikuistunut, mutta tuolloin olin jo paljon kypsempi kuin sinä. Ei yksi siideri lasta vahingoitakkaan (välttämättä) mutta tyylisi viettää syntymäpäiviä on OUTO!! Ei tullut mieleen, että juuri ton takia teini äitejä pidetään pelleinä pentuina, kun on tuollaisia esimerkkejä kuin sinä??? Muut baarissa oliat ovat varmasti pitäneet sinua täytenä pentuna ja vastuuttomana. Itse olen sitä mieltä että vaikka 14v voi olla kypsä äiti, mutta sinä 18veenä olet oikea irvikuva nuorille äideille!!!! Inhottaa lapsesi puolesta!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2005 klo 23:42 effemia kirjoitti:no tosiaan, meluhaittoja.. kyllä sitä melua tulee joka tuutista, mietippä esim joitain äitejä jotka työskentelevät tehtaassa, jossa on pakko käyttää kuulosuojaimia, vatsan päälle kun sellaisia ei ole kai kehitetty?? ja yksi siideri 9kk:n aikana ei lasta vahingoita.. ihan tutkitusti.. mutta mitäpä minä sille voin jos olet eri mieltä.. tupakansavua saattaa joutua missä vaan hengittelemään.. mutta minulla ainakin oli hauskaa ja se oli pääasia!!
Ei elämistä tarvitse lopettaa vaikka lapsen saakin, eivät ne vanhemmatkaan äidit niin tee!! =)