Mitä teette juuri nyt?:)

...
juuri söin tässä iltapalan, ajattelin röökillä käydä ja painua unten maille. Mies oli tarkoitus kotia odotella, mutta sillä näköjään venähtää, niin nukahtakoon sitten mun kuorsaukseen.

otti kyllä lääkkeensä
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Mietin, että mistä saisin vielä innon ripustaa pyykit.
Ja nälkäkin olisi, muka.
Nälkä kannattaa tyydyttää tai kinkku voi olla hävinnyt aamulla. Tunsin kerran erään naisen, joka aamuisin ihmetteli minne melkein konainen perhepitsa aina häviää yön aikana jääkaapista...

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
odotan miestä kotiin et päästään hakeen pyykit. aattelin paskalla käydä ja kaivaa esiin joulukoristelaatikon :p jos jaksan kantaa tuolin olkkariin ni ripustan verhot :D
Kerro, kerro, kuka mies? :D
Onko se, se sama mitä sä joskus kuvissa mulle näytit? :heart: =)
se sama jonka näytin kun kävin teillä :D

odotan miestä kotiin et päästään hakeen pyykit. aattelin paskalla käydä ja kaivaa esiin joulukoristelaatikon :p jos jaksan kantaa tuolin olkkariin ni ripustan verhot :D
Kerro, kerro, kuka mies? :D
Onko se, se sama mitä sä joskus kuvissa mulle näytit? :heart: =)
se sama jonka näytin kun kävin teillä :D
Ai, ihanaa =) :flower: . Miten teillä muuten menee? :D

Ai, ihanaa =) :flower: . Miten teillä muuten menee? :D
hyvin, mitä nyt välillä on jotain ihme kinaa ihan miniasioista :D eli tavallista mitä muillakin :heart:
Sama kyllä kaikilla :D . Meillä oli pari päivää sitten melkein tyhjästä riita, kun mies lähetti mun yritystilille rahaa, vaikka ei siitä tilia saa koskea ollenkaan, mä tulin niin vihaiseks että huusin puol päivää täällä :ashamed:

Yhteistyössä