mitä teette, jos näätte

  • Viestiketjun aloittaja aoa
  • Ensimmäinen viesti
e
Ostin eilen miehelle kaupasta sikspäkin ja oon raskaana. :eek: En ainakaan huomannut mitään nyrpeitä katseita. Yhden nyrpistelyn näin kerran kun join alkoholittoman mansikkamargaritan.:D

Mutta vastaus ap:n kysymykseen: EN MITÄÄN. Korkeintaan tekis vähän itekki mieli ostaa.
 
Bio
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jos se on yksinhuoltaja.. ja 6 puolen litran! sidukkaa menee varmasti päähän!
Sou? Mitä se sua pitäis kiinnostaa?? Ei mikään ihme, että nykyään ihmiset ahdistuu ja masentuu, kun joku on koko ajan niskavilloissa kyttäämässä.
 
peili
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta 6 nousee jo aika varmasti päähän, jos se yksin juo ne
En ookaan tiennyt, että niitä juomia saa hankkia vain välittömään tarpeeseen. Itse yleensä ostan sixpäckin tai enemmänkin kerralla jääkaappiin ja tissuttelen sieltä silloin kun mieli tekee...
 
IhanaValo
Entä jos se ostaakin koko viikon saunajuomat kerralla, tai jakaa ne vieläkin pidemmäks aikaa?

En varmaan ajattelis em. ihmisestä mitään sen kummempaa..Onhan äiditkin ihmisiä, niilläkin on oikeus juoda joskus muutaki ku maitoo.
 
e
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jos se on yksinhuoltaja.. ja 6 puolen litran! sidukkaa menee varmasti päähän!
:D Tämä varmisti, ettei ap voi olla tosissaan.

Ensinnäkin, miten se yksinhuoltajuus liittyy mihinkään? Toisennakin, mä ainakaan harvoin oon ostanut juotavaa pelkästään itelleni. Kolmanneksi, 6 sidukkaa ei välttämättä mene edes kovin pahoin päähän jos on isokokonen ja hyvin harjotellut.;)

 
Ihmettelen..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jos se on yksinhuoltaja.. ja 6 puolen litran! sidukkaa menee varmasti päähän!
Jospa se ei aiokaan juoda niitä lasten nähen? Tai kaikkia kerralla. Eikö niinku lasten kanssa sais ostaa mitää alkoholijuomia jos on menossa esim kaverin luo illan viettoon?
 
Katriina
Mitä sitten jos se on yksinhuoltaja? Ja vaikka aikois juoda koko setin kerralla. Voihan se olla ostanut ne vaikka viikonloppua varten ja aikomuksena viedä lapset vaikka hoitoon.. mulle ei ikinä tulis mieleen, että "tuossapa toi yh-äiti lapsineen ostaa taas sarjan siidereitä, näyttää olevan puoli litraa per pullo, ja se aikoo juoda ne yksin ihan heti kohta lasten läsnäollessa".
 
no huh
Jospa onkin illaksi lastenvahti hankittu tai mies hoitaa lapsia, ja äiti pääsee pitkästä aikaa juhlimaan kavereiden kanssa.. Katsos, äiditkin voivat joskus juoda sidukkaa niin että se nousee päähän, mutta se että ostaa ne lasten kanssa ei tarkota sitä, että ne juodaan lasten nähden... herran jestas, mitä kyttäilyä....
 
qwer
Katoitko ap tarpeeksi läheltä, ettei ollu vaikka alkoholitonta siideriä? Vaikka sama se jos on alkoholipitoistakin. Kuten tässä jo moneen kertaan todettu niin on aika normaalia että aikuinen ihminen ostaa siideriä. Vaikka olisi lapsia. Vaikka olisi raskaana. Vaikka olisi yh. Vaikka olisi huono viinapää. JNE
 
Mä en tiiä muista, mutta meilläpäin siiderit ja oluet on sellaisia, joilla on pitkä päiväys.

Eli voin ostaa pari mäyräkoiraa tai lavallisen sidukkaa kaappiin, missä ne sitten on kuukausia, ja sieltä otetaan tölkki/pullo jos siltä tuntuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja blueberrypie:
mäkin kävin eilen lähikaupassa 4.v ja 2.v lasten kanssa. Ostin MIEHELLENI ja tämän ystäville saunakaljaa.. Odotan siis kolmosia ja kassalla myyjä katto meitä vähän oudosti.. :) :LOL: :LOL:
Asennetta! Lisää tämmösiä ihmisiä!
Antaa muiden ajatella omiaan. Itse kuitenkin tiedät miten asia on.
Hyvää itsetietoisuutta.
 

Yhteistyössä