mitä teet työksesi? tai olet ammatiltasi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
merkillinen ihminen
Onhan noita kouluja käyty:
- Peruskoulu
- Talouskoulu
- Kauppis eli olen merkonomi
- Amk eli olen tradenomi

Nyt opiskelen terveydenhoitajaksi ja työskentelen aamusiivoojana eli osa-aikahommia :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja You just lost the Game:
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Alkuperäinen kirjoittaja You just lost the Game:
Ihailen työkseni ihmisten sisäistä kauneutta.
Oletko patologi? Vai ehkäpä katolisen kirkon pappi, jolla on kiero huumori ;)
Röntgenhoitaja.
:heart:
Sellainen minustakin tulee, armon vuonna 2012.
Aikaisempi koulutukseni on liiketalouden ja matkailun alalta, nykyistä tradenomintutkintoa vastaava.
Ja töissä en oo missään.
Mikä on nykyistä tradenomin tutkintoa vastaava koulutus? Luulin että amk kehitettiin ihan "uutena" juttuna?
 
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Olen ammatiltani merkonomi, tai siis liiketalouden perustutkinnon suorittanut. Päivääkään en ole sen alan töitä tehnyt. :kieh:

Työkseni teen nuohousta ja minusta tulee (toivottavasti) jouluksi ihan ammatiltani nuohooja. :xmas:
Ahaa, sä olit ennen die Shgeinshwäisteigersioigersvieger =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä on nykyistä tradenomin tutkintoa vastaava koulutus? Luulin että amk kehitettiin ihan "uutena" juttuna?
Amk korvasi osan opistotasoisista tutkinnoista.
Turkuun amk tuli kesken mun opiskelujen. Osa kursseistani oli amk:sta, osa opistotasolta. Ja kansainvälisen harjoittelun apurahat sain hakea molemmista eli pääsin reissuun kolmesti :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Olen ammatiltani merkonomi, tai siis liiketalouden perustutkinnon suorittanut. Päivääkään en ole sen alan töitä tehnyt. :kieh:

Työkseni teen nuohousta ja minusta tulee (toivottavasti) jouluksi ihan ammatiltani nuohooja. :xmas:
Ahaa, sä olit ennen die Shgeinshwäisteigersioigersvieger =)
:LOL:
 
Non compos mentis
Olen toimistosihteeri ja jack of all trades (but master of none). Koulutustani alemmassa työtehtävässä, mutta kivaa tää on. Tänään olen fiksannut muutaman tietoteknisen vempeleen, laskuttanut ihmisiä, myynyt kirjoja, vastannut puhelimeen, järjestänyt kursseja, ottanut vastaan tv-uutisryhmän, järjestellyt lippulappusia kirjanpitäjää varten, suorittanut kameravalvontaa, ollut tiimipalaverissa, ottanut vastaan lähetyksiä ja hoitanut postitusta, vastaanottanut uusia jäseniä, tehnyt muutamia johdon assarin duuneja jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Olen ammatiltani merkonomi, tai siis liiketalouden perustutkinnon suorittanut. Päivääkään en ole sen alan töitä tehnyt. :kieh:

Työkseni teen nuohousta ja minusta tulee (toivottavasti) jouluksi ihan ammatiltani nuohooja. :xmas:
Ahaa, sä olit ennen die Shgeinshwäisteigersioigersvieger =)
:LOL:
Tämän takia mä jätin saksan opinnot kesken...... :D
 

Yhteistyössä