Alkuperäinen kirjoittaja makunen-tutti:vakuutusalalla asiakaspalvelijana ja tuntiliksa rontti 10?+ henkilökohtainen tulospalkkio kuussa about 1200?
mulla siis myös puhelintyö
Lisäksi teen raflahommia joissa tessin mukainen liksa sekä lisät..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja makunen-tutti:vakuutusalalla asiakaspalvelijana ja tuntiliksa rontti 10?+ henkilökohtainen tulospalkkio kuussa about 1200?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hoitajat saa huonoa palkkaa..:1800+ hlökoht lisä 85egee+ vuorolisät..peruspalkka noin 2000egee -verot ..lähihoitaja..
eikös hoitajien palkkoja juuri nostettu?
No silti...mieti: vuorotyö, myös yötyö...raskaat potilaat(agressiiviset...vaipoissa olevat...yms)...menee viikkokin että et nää lapsiasi...Fyysisesti raskas työ...
onhan se varmaan raskasta mutta hoitajathan sanovat että on kutsumus työ.
ei kukaan pakota sitä tekemään ja siksi minä en sitä tee.
jos minä en olisi tyytyväinen työpaikkaani niin lähtisin yksinkertaisesti pois. oishan se miehenkin vittumaista joka päivä kuunnella kun kotiin tulee kuinka paska päivä taas oli.
kyllä maailmassa on paljon raskaampiakin hommia paskalla palkalla ja tärkeitä.
tämä minun mielipiteeni.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hoitajat saa huonoa palkkaa..:1800+ hlökoht lisä 85egee+ vuorolisät..peruspalkka noin 2000egee -verot ..lähihoitaja..
No silti...mieti: vuorotyö, myös yötyö...raskaat potilaat(agressiiviset...vaipoissa olevat...yms)...menee viikkokin että et nää lapsiasi...Fyysisesti raskas työ...
jos minä en olisi tyytyväinen työpaikkaani niin lähtisin yksinkertaisesti pois. oishan se miehenkin vittumaista joka päivä kuunnella kun kotiin tulee kuinka paska päivä taas oli.
tämä minun mielipiteeni.
Alkuperäinen kirjoittaja matsa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hoitajat saa huonoa palkkaa..:1800+ hlökoht lisä 85egee+ vuorolisät..peruspalkka noin 2000egee -verot ..lähihoitaja..
tämä minun mielipiteeni.
tuo KUTSUMUS nyt tarkoittaa sitä että haluaa tehdä auttavaa ja sosiaalista työtä, sitä ettei ole K... ottassa kun auttaa/tukee/kuntouttaa/ohjaa. KUTSUMUKSELLA EI ELÄ, ja vaativasta ja raskaasta työstä pitää saada OIKEAA PALKKAA koska kutsumulla ei voi maksaa laskuja jne. Tuo on niin kornia tuo: hoitajilla on kutsumus, palkasta viis...
Ja, ei kannata sanoa että vaihda alaa, vaan parempi on tehdä niin kuin on tehtykin, pyrkiä näyttämään hoitoalan työtä, saamaan arvostusta ja saamaan palkkaan nostetuksi. Muutoin kutsumuksen saaneetkin vaihtavat kaikki alaaa ja alalla on sitte ne K...otsassa tekekvät jotka eivät muuta työtä saa. Sellaista hoitoa en taas kenekkellään toivoisi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:myyjän työ, tessin mukaan, oisko 9,49 tällä hetkellä ja tunteja tulee onneksi paljon![]()
tämä minun mielipiteeni.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja matsa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hoitajat saa huonoa palkkaa..:1800+ hlökoht lisä 85egee+ vuorolisät..peruspalkka noin 2000egee -verot ..lähihoitaja..
tämä minun mielipiteeni.
tuo KUTSUMUS nyt tarkoittaa sitä että haluaa tehdä auttavaa ja sosiaalista työtä, sitä ettei ole K... ottassa kun auttaa/tukee/kuntouttaa/ohjaa. KUTSUMUKSELLA EI ELÄ, ja vaativasta ja raskaasta työstä pitää saada OIKEAA PALKKAA koska kutsumulla ei voi maksaa laskuja jne. Tuo on niin kornia tuo: hoitajilla on kutsumus, palkasta viis...
Ja, ei kannata sanoa että vaihda alaa, vaan parempi on tehdä niin kuin on tehtykin, pyrkiä näyttämään hoitoalan työtä, saamaan arvostusta ja saamaan palkkaan nostetuksi. Muutoin kutsumuksen saaneetkin vaihtavat kaikki alaaa ja alalla on sitte ne K...otsassa tekekvät jotka eivät muuta työtä saa. Sellaista hoitoa en taas kenekkellään toivoisi.
mutta miksi tehdä työtä jos jatkuvasti vain mielessä pyörii kuinka raskasta on ja saa huonoa palkkaa......
tiedän paljon ja moni muukin tietää varmaan monia muitakin aloja mitkä ovat todella tärkeitä ja huono palkkasia eivätkä he valita...
se työ mitä minä teen niin sillä saatiin en nyt muista montako vuotta siitä on niin lontoon terroriiskun tekijät kiinni eikä minun palkka huimaava ole ja huomaatko kuinka tärkeitä kapistuksia minä teen enkä minä valita =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:siivooja ja kta 11,61e/tunti
Alkuperäinen kirjoittaja Vellu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hoitajat saa huonoa palkkaa..:1800+ hlökoht lisä 85egee+ vuorolisät..peruspalkka noin 2000egee -verot ..lähihoitaja..
tämä minun mielipiteeni.
Eipä siis ihme että sairaanhoitajista on pulaa.. Useimmat ajattelevat nimittäin juuri noin enkä heitä siitä syytä.
Harvassa ovat he, jotka hinnalla millä hyvänsä, paskalla palkalla ja perheen ksutannuksella haluavat tehdä 'unelmatyötään'. Mua pelottaa niin lujaa, että juuri ne työt, joista meidän kaikkien elämän laatu voi joskus riippua, ovat niitä, joista maksetaan vähiten. Sairaanhoitajien ja lähihoitajien työ on suhteessa paljn arvokkaampaa kuin vaikkapa roskakuskin, sillä meidän terveytemme ja hyvinvointimme on heidän käsissään ainakin jossakin vaiheessa elämää, joskus pitkäänkin.
Ja ei, minä en ole hoitoalalla enkä tunne ketään, joka olisi. Tajuan silti asioiden oikean tärkeysjärjestyksen ja nykyisen tilanteen epäreiluuden. Mä ole aina sanonut, että rahat tulisi väkisin repiä vaikka mistä musiikkitalojen rakennuksista ja pakkoarmeijasta, jotta vain terveydenhuolto saisi tarpeeksi ansaitsemaansa rahaa.