Katoin tota paljonko tienaat, niin miten siivooja voi tienata 2000? kk, kysyn vaan?Alkuperäinen kirjoittaja perusmaukka:ööö...mä siivooja ja "mies" eli mun tapauksessa nainen on kotiäitinä..pidetäänkö täällä sillee että vain naisilt kysytään meitä miehii sorretaan.. :snotty: nii joo,ja 2lasta on..
se on siis bruttona..kyllä sitä tienaa jos vain jaksaa TEHDÄ töitä..se vain vaatii muutakin kun sitä että se pe-rse nousee sieltä penkistä,eikä vain kävele..että näin..mutta bruttona parhaillaan 3120?/kk.. eli jos sitä tekee töitä nii kyllä se palkitaan joskus..nii ja toi sit maksettiin kahdenviikon jaksoissa eli 1567?/2vkoa..Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Katoin tota paljonko tienaat, niin miten siivooja voi tienata 2000? kk, kysyn vaan?Alkuperäinen kirjoittaja perusmaukka:ööö...mä siivooja ja "mies" eli mun tapauksessa nainen on kotiäitinä..pidetäänkö täällä sillee että vain naisilt kysytään meitä miehii sorretaan.. :snotty: nii joo,ja 2lasta on..
Sun pitää kyllä todella tehdä pitkiä pv, ei 8 h pv riitä, kerta sanoit 8 e ja rapiat olevan tuntipalkanAlkuperäinen kirjoittaja perusmaukka:se on siis bruttona..kyllä sitä tienaa jos vain jaksaa TEHDÄ töitä..se vain vaatii muutakin kun sitä että se pe-rse nousee sieltä penkistä,eikä vain kävele..että näin..mutta bruttona parhaillaan 3120?/kk.. eli jos sitä tekee töitä nii kyllä se palkitaan joskus..nii ja toi sit maksettiin kahdenviikon jaksoissa eli 1567?/2vkoa..Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Katoin tota paljonko tienaat, niin miten siivooja voi tienata 2000? kk, kysyn vaan?Alkuperäinen kirjoittaja perusmaukka:ööö...mä siivooja ja "mies" eli mun tapauksessa nainen on kotiäitinä..pidetäänkö täällä sillee että vain naisilt kysytään meitä miehii sorretaan.. :snotty: nii joo,ja 2lasta on..