Peesailen tätä.Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Ihan rennosti pötköttelen. Enpä kyllä tiedä, että koska olen heittänyt pesulla käynnin pois, kun ennen tein aina, mutta nykyään en kyllä.
Peesailen tätä.Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Ihan rennosti pötköttelen. Enpä kyllä tiedä, että koska olen heittänyt pesulla käynnin pois, kun ennen tein aina, mutta nykyään en kyllä.
No sulla ei oo sitten taipumusta pissatulehdukseenAlkuperäinen kirjoittaja vv:Oonkomä jotenkin outo, mutta en koskaan käy seksin jälkeen pesulla?
Meen kullan kainaloon ja laitetaan nukkumaan, aamulla käyn suihkussa.
Muutenkin seksiä tulee harrastettua milloin missäkin, eikä todellakaan aina ole suihkumahdollisuutta.
Tympiä se on verillekkään toki raapia jos ei pesulla käyAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mun on pakko. mulla alkaa ihan oikeest kutista pillu jossain vaiheessa yötä niin että ei tule mitäänAlkuperäinen kirjoittaja vv:Oonkomä jotenkin outo, mutta en koskaan käy seksin jälkeen pesulla?
Muutenkin seksiä tulee harrastettua milloin missäkin, eikä todellakaan aina ole suihkumahdollisuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Tympiä se on verillekkään toki raapia jos ei pesulla käyAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mun on pakko. mulla alkaa ihan oikeest kutista pillu jossain vaiheessa yötä niin että ei tule mitäänAlkuperäinen kirjoittaja vv:Oonkomä jotenkin outo, mutta en koskaan käy seksin jälkeen pesulla?
Silloin kävin kun olin kuopuksen synnyttänyt, limakalvot oli tosi kuivat ja piti käyttää liukuvoidetta, se kirveli tosi pahasti jos ei pssyt sitä pois. Joten ymmärrän.
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:pierasen, röyhtäsen ja kiitän.
Ei tuu, ku ei sitä tulppaa oteta ulos.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kyllä sitä sieltä tulee joka tapauksessa vaiko heti kantaa kun on saatuAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:pesen. Mutta mies kantaa minut pytylle, niin sitä mönjää ei tipu petiin tietty.
Mä kipitän pesulle ja tupakalle ite
Näin. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Makoillaan hetki ja sitten pesulle
:wave: näin plus sitten mies tuo mulle sänkyyn juotavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Näin. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Makoillaan hetki ja sitten pesulle