Mitä teet päin seiniä tai salaa kotona?

• Viestiketjun aloittaja paljastuksia
  • Ensimmäinen viesti
Lillianna
Mä pesen vajaita koneellisia pyykkkejä, en jaksa odottaa et saisin koneellisen verran. En jaksa lajitella jätteitä lainkaan. Siivoan aina pintapuolisesti, en tee suursiivouksia lainkaan. Silitän erittäin harvoin mitään.

Melkoisen inhottavia juttuja joillain esim. tuo että kaadetaan ruoka takaisin kattilaan ja tiskit likoaa niin kauan, että haisee. Suoraan purkista juominen on myös yök.

Itse teen kyllä keittiön rätillä kaikkea mahdollista siivousta, mutta meillä ei koskaan rätti haise. Jos haiskahtaa pikkuisenkin niin roskiin lähtee ja uusi tilalle.

Viimeksi muokattu:
etjht
tiskirätillä pyyhkäsen kaiken muunkin, kuten lattiat. juon purkin suusta mutta vain niin ettei kukaan näe. inhoan siivousta mutta jos joku tulee, teen pikasiivon ja kaapit pursuaa...

"vieras"
Käytän järjettömiä määriä talouspaperia ja vauvojen kosteuspyyhkeitä erilaiseen siivoukseen/pyyhkimiseen. En voi sietää likaisia rättejä enkä jaksa niitä olla jatkuvasti huuhtomassa.

"Laiskimus"
Mä en pese rättejä pesukoneessa. Tiskirätti käy joskus tiskikoneessa. Muut siivousrätit pesen hanan alla siivouksen jälkeen. Kun näyttävät siltä että ovat tulleet tiensä päähän, heitän roskikseen.

Kiinteitä syövän vauvan peppua pyyhitään pääasaiassa kosteuspyyhkeillä. Varsinainen pesu kerran päivässä.

"vieras"
Tunnustan myös että olen erittäin laiska siivoomaan, samoin tiskit jää lojumaan ja ovat joskus melkoisessa siivossa ennenkuin ne tulee tiskattua tai edes tiskikoneeseen. Silitysrautaan kosken tosi harvoin, verhotkin saatan kattoa ovatko miten ryppyset et voisko mitenkään ripustaa ilman silitystä. Jouluverhot on muuten vieläkin paikoillaan.

ljn
[QUOTE="vieras";25602158]Käytän järjettömiä määriä talouspaperia ja vauvojen kosteuspyyhkeitä erilaiseen siivoukseen/pyyhkimiseen. En voi sietää likaisia rättejä enkä jaksa niitä olla jatkuvasti huuhtomassa.[/QUOTE]

Siivoukseen tarkoitettuja kosteita kertakäyttöliinojakin on olemassa, käytän itse näitä Pirkan...

Viikkaan puhtaan "pyykin" kaappeihin vasta kun ne kaikki on kamalana kasana kodinhoitohuoneen pöydällä ja kukaan ei löydä mitään :ashamed:

Joskus kun tulee inspis saatan tehdä vaikka viittäkin ruokaa (tyyliin pääruoka, suolanen piirakka, joku kakku jne) päivän aikana ja sit puolet homehtuu jonnekin kaappeihin :ashamed:

En osaa käyttää pakastinta, en juuri koskaan käytä sieltä mitään vaan heitän sit roskiin kun ne on ollu siellä vuoden (tästä syystä meidän pakastimessa ei tällä hetkellä ole kun jäätelöä ja jääpaloja, leipää ja paketti jauhelihaa).

En osaa olla hintatietonen, ostan kaupasta mitä tarvii kattomatta saisko halvemmallakin....

Pesen kans vessan pelkästään wc-paperilla ja tuhlaan tolkuttomasti talouspaperia.

onhan näitä vaikka kuinka....

Yhteistyössä