Mitä teen tän ukon kans??

• Viestiketjun aloittaja riina
  • Ensimmäinen viesti
riina
Ollaan erottu 2kk sitten entisen rakkaan kans(härkä mies)joka on erittäin itsepäinen niin ei olla juteltu 2kk mistään nähty ollaan koska hän asuu aika lähellä minua.
Eilenkin kun olin koirani kans ulkona lenkillä kävelytin koiraani hänen autopaikan tykönä ja hän näki mut ikkunasta ja tuli muka samantien tupakalle ulos ssinä hän katseli mua eka piilossa luuli varmaan etten muka huomaisi häntä vaikka huomasin hänet niin sit kun lähestyin hänen rappua ja käveltiin koiran kans siitä ohi niin hän katseli haikeana mun perään.
En vihtinyt mennnä juttusille vaikka mieli teki odottikohan hän että tulisin juteleen hänelle?
Olen ikävöinyt häntä siitä lähtien kun erosimme hän tietääsen kun olen silloin sanonut sen hänelle&että rakastan häntä vieläkin.
Kaipaakohan hän mua enään vai mitähän tuo ukko meinasi??
Meillä oli ennen tosi kuuma suhde,mut se loppu siihen kun en totellut enään häntä yritti pirttihirmuna saada mua koko ajan totteleen häntä,kun aluksi tottelin.

Oletteko koskaan jutelleet asioista...siis yritittekö pelastaa suhteen vai erositteko kun ei enää mennyt niinku ennen?

Selvittäkää tilanne ja jos päätätte palata yhteen niin selvittäkää entiset riidat ja antakaa menneiden olla.Ja tehkää ns.pelisäännöt selviksi, eli sinä voit sanoa että et pidä siitä kun määräillään, olet aikuinen ihminen ja teet itse omat päätöksesi.
=)

riina
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Oletteko koskaan jutelleet asioista...siis yritittekö pelastaa suhteen vai erositteko kun ei enää mennyt niinku ennen?

Selvittäkää tilanne ja jos päätätte palata yhteen niin selvittäkää entiset riidat ja antakaa menneiden olla.Ja tehkää ns.pelisäännöt selviksi, eli sinä voit sanoa että et pidä siitä kun määräillään, olet aikuinen ihminen ja teet itse omat päätöksesi.
=)
Juu kokeiltu on eli olen sille sanonut etten tykkää kun hän määrää mua koko ajan,se vaan inttää vastaan että hän määrää.
Erottiin kun tuli erimielisyyksiä just tuosta asiasta.Haluasin olla hänen kanssa,en voi edes ajatella että olisin jonkun toisen kans koska ajattelisin siltikin vaan entistä ukkooni koska rakastan häntä niin paljon.

Ööh no sitähän mies nyt odottaa, että menisit anelemaan häntä takaisin ja lupaisit kuuliaisesti palvella. Odota vaan, että hän luikkii itse häntä koipien välissä sinun luoksesi... :D :xmas:

Yhteistyössä