Mitä te vaikeat vanhemmat kuvittelette??!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No nyt on pakko kysyä: Mitä v*ttua teidän päässä liikkuu kun tuotte pentunne hoitoon ja valitatte milloin mistäkin? Siis ihan oikeesti. Me hoitajat emme ole teidän lapsien ÄITEJÄ vaan tuntemattomia ihmisiä heille, ja he meille, joten lähdetään ihan siitä.
Miksi ihmeessä ette hoida niitä OMIA PENTUJANNE itse?
 
"jeps"
Kyllä päivähoidon tulee olla laadukasta ja olla asiakaslähtöistä. Kaikki kritiikki ei ole mitään valittamista ja ihan jokaisessa ammatissa tulee joskus ottaa vastaan negatiivista palautetta. Varmaan on asiattomiakin vanhempia, mutta väittäisin, että suurin osa on järkeviä:)
 
"äiti kolmelle"
Ei ole tarvinnut valittaa, kaikilla muksuilla ollut aivan mielettömät hyvät hoitotädit!
Ja kaikille muksuille hoitotädit läheisiä eikä suinkaan tuntemattomia.
 
esikoisen hoitopaikka irtisanottiin tuossa jokin aika sitten kun jäin äiriyslomalle. Itkuhan siinä tuli sekä äidille että hoitotädille kun viimeistä keetaa murua pois hain. Ihana hoitopaikka ja -tädit oli!
 
hlmiä ja sikoja
[QUOTE="vieras";28590916]No nyt on pakko kysyä: Mitä v*ttua teidän päässä liikkuu kun tuotte pentunne hoitoon ja valitatte milloin mistäkin? Siis ihan oikeesti. Me hoitajat emme ole teidän lapsien ÄITEJÄ vaan tuntemattomia ihmisiä heille, ja he meille, joten lähdetään ihan siitä.
Miksi ihmeessä ette hoida niitä OMIA PENTUJANNE itse?[/QUOTE]

no sulla on ainakin asennevamma!

mitä me kuvitellaan? että lapset saa laadukasta varhaiskasvatusta lainmääräämällä tavalla, huolimatta lapsen persoonasta yhteiskuntaluokasta(ah mikä kamala sana), erityisyydestä tms asiasta.

lähdetään siitä että oletan että lastani hoitaa ammattilainen joka kantaa vastuunsa ja hoitaa työnsä! ja osaa ottaa kritiikinkin vastaan!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28590916]No nyt on pakko kysyä: Mitä v*ttua teidän päässä liikkuu kun tuotte pentunne hoitoon ja valitatte milloin mistäkin? Siis ihan oikeesti. Me hoitajat emme ole teidän lapsien ÄITEJÄ vaan tuntemattomia ihmisiä heille, ja he meille, joten lähdetään ihan siitä.
Miksi ihmeessä ette hoida niitä OMIA PENTUJANNE itse?[/QUOTE]

Tiedätkä sympatiasta?
 
"Vieras"
Onko multa nyt mennyt joku keskustelu ohi vai mistä tässä oikein on kysymys? Siitä hoitajastako, joka oli painanut lapsen lumeen?

Minun periaatteeni on tämä: Asiasta saa ja pitää sanoa, tyhjästä ollaan hiljaa - olipa kyse mistä tahansa. Jokaisella lapsella on oikeus laadukkaaseen hoitoon ja turvalliseen hoitajaan & hoitoympäristöön - myös kodin ulkopuolella. Jos parantamisen varaa näiden asioiden tiimoilta on, on huomauttaminen mielestäni ihan aiheellista.

Toivottavasti et ole hoitaja, kuulostat nimittäin todella leipääntyneeltä. Kannattaisiko vaihtaa alaa?
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";28590916]No nyt on pakko kysyä: Mitä v*ttua teidän päässä liikkuu kun tuotte pentunne hoitoon ja valitatte milloin mistäkin? Siis ihan oikeesti. Me hoitajat emme ole teidän lapsien ÄITEJÄ vaan tuntemattomia ihmisiä heille, ja he meille, joten lähdetään ihan siitä.
Miksi ihmeessä ette hoida niitä OMIA PENTUJANNE itse?[/QUOTE]

No silloinhan te jäisitte työttömiksi.
 
hehhhh
sulta loppuis duunit jos kaikki hoitaisi lapsensa itse. :D kannattaa muistaa että sä olet kuitenkin töissä siellä, palvelet asiakkaita. kyllä kaupantäditkin saa valituksia työstään.
 
[QUOTE="vieras";28592279]Niinkun mistä?[/QUOTE]
Kerran lasta päikkyyn viedessäni siellä yhden tytön äiti jäkätti hoitajalle kuinka hänen tyttönsä uuteen, hienoon ja kalliiseen kukkamekkoon oli tullut joku tahra edellisenä päivänä. "Voisitte katsoa vähän tarkemmin aina kun tytöllä on vähän paremmat vaatteet päällä ettei ne mene heti pilalle ja jäkä jäkä...". Muija nipotti ja jankutti asiasta hyvän tovin ja hoitaja yritti parhaansa mukaan olla ystävällinen.

Jos ihan tavallisena päikkypäivänä laittaa ipanalleen ykköset päälle niin tappiot pitää kyllä ihan itse kärsiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Maira
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28592374:
Kerran lasta päikkyyn viedessäni siellä yhden tytön äiti jäkätti hoitajalle kuinka hänen tyttönsä uuteen, hienoon ja kalliiseen kukkamekkoon oli tullut joku tahra edellisenä päivänä. "Voisitte katsoa vähän tarkemmin aina kun tytöllä on vähän paremmat vaatteet päällä ettei ne mene heti pilalle ja jäkä jäkä...". Muija nipotti ja jankutti asiasta hyvän tovin ja hoitaja yritti parhaansa mukaan olla ystävällinen.

Jos ihan tavallisena päikkypäivänä laittaa ipanalleen ykköset päälle niin tappiot pitää kyllä ihan itse kärsiä.
Heh, just tätä mä en oo koskaan ymmärtäny et hoitoon pitää olla kaikenmaailman tiketit ja meandit ja ja ja ja ja... :D Pilallehan ne siellä menee! Joo, pitäkää meitä köyhinä mut en mä anna parhaita kamppeita hoitoon rikottavaks ja sotkettavaks..
 
hanhikoski
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28592374:
Kerran lasta päikkyyn viedessäni siellä yhden tytön äiti jäkätti hoitajalle kuinka hänen tyttönsä uuteen, hienoon ja kalliiseen kukkamekkoon oli tullut joku tahra edellisenä päivänä. "Voisitte katsoa vähän tarkemmin aina kun tytöllä on vähän paremmat vaatteet päällä ettei ne mene heti pilalle ja jäkä jäkä...". Muija nipotti ja jankutti asiasta hyvän tovin ja hoitaja yritti parhaansa mukaan olla ystävällinen.

Jos ihan tavallisena päikkypäivänä laittaa ipanalleen ykköset päälle niin tappiot pitää kyllä ihan itse kärsiä.
Mitenköhän tuon tarkemmin katsomisen olisi tarkoitus tapahtua... Ehkä siten, että lapselle vaihdetaan huonommat vaatteet päälle esim. aina syömään ja ulos mennessä. Jotteivat sitten likaannu, kun lapsi kieriskelee vastaleikatussa nurmikossa tai kaataa mustikkasopat päällensä...
 
asiakaspalvelija
[QUOTE="vieras";28590916]No nyt on pakko kysyä: Mitä v*ttua teidän päässä liikkuu kun tuotte pentunne hoitoon ja valitatte milloin mistäkin? Siis ihan oikeesti. Me hoitajat emme ole teidän lapsien ÄITEJÄ vaan tuntemattomia ihmisiä heille, ja he meille, joten lähdetään ihan siitä.
Miksi ihmeessä ette hoida niitä OMIA PENTUJANNE itse?[/QUOTE]

kuule,on muitakin ammattiryhmiä jotka saa "palautetta" ja se ei aina ole mukavan kuuloista vaikkei syy olekaan juuri sinussa/henk.koht. silloin palaute otetaan vastaan ja käydään läpi muiden kanssa ja mietitään,mistä tuokin tuli. Aiheettomat palautteet laitetaan toisesta korvasta ulos eikä niihin enään palata. Tuskin urasi kestää pitkään jos nyt olet hermoraunioina.
 

Yhteistyössä