Mitä te tekisitte?

  • Viestiketjun aloittaja murehtija
  • Ensimmäinen viesti
Lapsia hoitamassa
Alkuperäinen kirjoittaja ap murehtija:
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsia hoitamassa:
Alkuperäinen kirjoittaja murehtija ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsia hoitamassa:
Ota hoitaja kotiin. Niin minäkin olin eri perheissä lapsia hoitamassa ennen omien syntymää. Tein niitä hommia 5 vuotta ja perheet olivat tyytyväisiä. Mukavat muistot jäi minullekin. :)
Mistä niitä hoitajia löytyy?Täällä ei saa Mll:sta kun tilapäishoitoapua (tarkistin just). Töihin menisin kunhan vaan saisin hoidon järkättyä jotenkin niin ettei tarvis koko päivää murehtia lapsen takia:(
Silloin aikanaan oli sanomalehdessä ilmoituksia, että halutaan hoitaja kotiin... ja minähän soittelin, sovittiin tapaaminen ja siitä se lähti. Vanhemmat olivat iloisia kun ei tarvinnut aamuvarhaisella herätellä muksuja ja lähteä kiikuttamaan heitä hoitoon. Kannattaa edes kokeilla!

Kiitti. Täytyy kokeilla. Toivottavasti niitä hoitajia löytyy täältä sisä-Suomestakin eikä vaan pääkaupunkiseudulta:)
Juu, varmasti löytyy! Onnea etsintöihin!!! :)
 
Tuosta lastenhoitajasta: mulla ainakin esimerkiksi eräs tuttu (ihan koulutuksen saanut lastenhoitajaksi) oli ennemmin hoitamassa lapsia näiden kotona, eikä asuta pääkaupunkiseudulla. "Nuori" tyttö, täysikäinen kuitenkin mutta isosta perheestä niin kokemusta oli varmaan jo vanhastaan muutenkin...nuorimmainen hoidettava oli ollut 3kk vauva, siis oli täyttänyt tuon 3kk kun oli lähtenyt pois. Itse silloin ajattelin etten kyllä raaskis vastasyntynyttää jättää millään vieraalle. Mutta kannattaa yrittää, jos hoitaja löytyisi! On mulla eräs toinenkin kaveri joka on laittamassa tyttönsä hoitoon n. 9kk iässä, ettet ole ainoa (ja pph:lle ilmeisesti) joka niin pienen vie.
 

Yhteistyössä