Mitä te teette huomenna?

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Menen Tyksiin tytön kanssa, sydäntutkimuksiin.
Sen jälkeen vien tytön keskustaan Heselle ja tarroja ostamaan, jos tutkimuksissa ei paljastu mitään hälyyttävää. Jos paljastuu, tulen kotiin parkumaan silmät päästäni.
:( :hug: varama kaikki on hyvin jos lapsi voi hyvin??Meilläkin on sydäntutkimus 1-2kk päästä ,täänän saimme tietä että sydämessä on sivuäänet :( hei mä laitan sulle yv varma huomenna syntäristä,mä en saanut vielä monet kinni ja muut eivät vielä tietä tulevatko he :/ huomenna soitan taas kaikille
Niin mäkin ajattelen, että jos lapsi voi hyvin, ei mikään voi olla pahasti vialla =)
Me tullaan mielellämme synttäreille :)
Hyvää että tuletteainakin nyt tiedän jo kaksi perhettä jotka tulevat =) En usko että jotain paha sun tytöllä on,itse olin vähän panikissa tänään ja kysyin täällä ja myös soitin lääkärille sen jälkeen vielä,lääkäri oli myös siitä mieltä että jos olisi jotain vaarallista hänellä olisi jo oireita :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
luultavasti taas kökitään täällä kotosalla :/

Näinpä täälläkin.. 7 ylös, syöttää mukelo, pistä päikkäreille, ite jumitan koneella, sitten siivousta, syötä poika ja sit jos myöhemmin ehkä jaksas mummolassa käydä pojan kanssa ja illalla kylvetys :)

aika perus arki...
aamulla laitan tytön kouluun, sitte talo päiväkuntoon, puurot ja sopat , muksujen kans ulos...tähän asti on yleensä aikas hulinaa, mut ku ulos päästään niin mukavaa...käydään kävelylenkillä.., siis mulla kaksostenrattaat, poju 5-vee pyöräilee. aateltiin käyä kattoon tossa parin kilsan päässä kavereita, oisko pojulle leikkikaverit ulkona. sitte takas, välipälaa, taloustöitä, pyykkäystä ym..tyttö tulee koulusta, ruokaa...
tulipas tarkka selonteko.. :D

Aamulla muksut tarhaan, sit kasiksi kouluun, yhdeltä pois, kauppaan, hakeen muksut sit ruokaa ja sohvalla makoilua ja sit nukkuun ja sama alkaa alusta seuraavana aamuna (paitsi että koulu loppuu vasta neljältä)

Yhteistyössä